Vi har merket at du bruker en nettleser som ikke stĂžttes. Tripadvisor-nettstedet vises kanskje ikke riktig.Vi stĂžtter fĂžlgende nettlesere:
Trip.com
FindHotelUSD 120
HurbUSD 133
Prisene leveres av partnerne vÄre og reflekterer priser per natt, inkludert alle skatter og avgifter som er kjent av partnerne vÄre. BesÞk partnerne vÄre for mer informasjon.
Hvordan betalinger til oss pÄvirker rekkefÞlgen av prisene som vises. Romtyper kan variere.
Hoteller i nĂŠrheten
SprÄkAlle sprÄk
Flere sprÄk
63–68 av 837 anmeldelser
Anmeldt 17. desember 2018

Hyggelig hotell. God beliggenhet i Nydalen og nĂŠr buss og t-bane. Fine rom som er rene og med gode senger. Super avtale med treningssenter luke over veien. Frokost trekker litt ned med varmretter som ikke holdes varme. (skjedd under flere opphold jeg har hatt).

Dato for oppholdet: desember 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
Takk, ovboerr
JetteN147, General Manager pÄ Radisson Blu Hotel Nydalen, Oslo, svarte pÄ denne anmeldelsenBesvart 31. desember 2018

Hei Ovboerr
Takk for at du deler din mening med oss. Vi jobber med Ä finne en bra lÞsning for varm maten under frokosten og hÄper pÄ Ä finne en effektiv en! SÄ bra at hotellet faller i smak utseendemessig og at sengene er gode slik at du fÄr sovet godt. Vi gleder oss til neste besÞk og Þnsker deg et godt nytt Är.

Anmeldt 18. november 2018

Hyggelig hotell med preg av business. Fine rom, litt modent kanskje for oppdatering.SvÊrt hyggelig ansatte og god stemning i lobbyen. SvÊrt bra alternativ for en Oslo-reise. Kort vei med T-banen ned til City. Vi gikk Akerselva ned og det var en flott opplevelse.Litt stivt prisnivÄ.

Takk, DogOnSnail
JetteN147, Guest Relations Manager pÄ Radisson Blu Hotel Nydalen, Oslo, svarte pÄ denne anmeldelsenBesvart 14. desember 2018

Takk for din tilbakemelding DogOnSnail. SÄ fint at du hadde det greit hos oss. Vi har pusset rommene og om du Þnsker Ä komme pÄ helgebesÞk sÄ er prisene lavest mellom sÞndag og mandag. Jeg er veldig glad for at servicen samt stemningen falt i smak og Þnsker deg velkommen tilbake.

Anmeldt 16. november 2018

Fint hotell, god service, god mat, men for dyrt. Ingenting er sÄ ekstraordinÊrt at det forsvarer prisen vi mÄtte betale. Jeg kjenner ogsÄ at jeg blir litt irritert av maset om medlemsskap, men det hadde jeg vel sluppet hvis jeg bare sa ja med en gang.

• Reisetype: Reiste pĂ„ forretningsreise
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
Takk, Journey46691774603

Hei og takk for tilbakemeldingen. SÄ bra at vi stilte med fine lokaler samt god mat og service. Jeg vil beklage at det var elementer som gjorde opplevelsen mindre fin enn den kunne ha vÊrt, dessverre er pris og medlemskap noe som vi i resepsjonen ikke fÄr endret. Skulle du bli medlem sÄ er det fullt mulig Ä velge Ä ikke motta markedsfÞrings mail pÄ din profil hos Radisson Rewards om det er grunnen til at du har valgt Ä ikke bli medlem. Ønsker deg en fin fÞrjulstid.

Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

God mat, koselige omgivelser og sentral beliggenhet, med flotte Storo Storsenter, Odeon kino og koselige kafeer og restauranter rundt. T banen ligger rett utenfor hotellet, og tar deg til Karl Johan pÄ 15 min
Vi reiser gjerne tilbake, og anbefaler andre dette hotellet.

Takk, Linda D
JetteN147, Guest Relations Manager pÄ Radisson Blu Hotel Nydalen, Oslo, svarte pÄ denne anmeldelsenBesvart 7. desember 2018

Hei Linda
Tusen takk for din anbefaling! Du og dine er hjertelig velkommen tilbake sÄ mange ganger dere mÄtte Þnske. Nydalen har mye Ä by pÄ og det gleder oss at du deler dette med andre. Vi sees :)

Anmeldt 21. oktober 2018 via mobile enheter

Lun og delikat atmosfÊre, god komfort. Hotellet ligger umiddelbart ved Nydalen T-bane, sÄ det er enkelt Ä komme seg hit. T-bane fra Oslo Sentralstasjon tar 10 minutter. Veldig god frokost med stort utvalg. Hyggelig personale. Det kunne ha vÊrt fler hÄndklÊr pÄ badet. Kommer gjerne tilbake hit!

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, 701yvonnew
JetteN147, Guest Relations Manager pÄ Radisson Blu Hotel Nydalen, Oslo, svarte pÄ denne anmeldelsenBesvart 24. oktober 2018

Hei Yvonne
Takk for at du tok deg tid til Ä fortelle om besÞket ditt og hvordan du opplevde hotellet. Ved neste anledning stiller vi gjerne med flere hÄndkler, du kan ringe resepsjonen hele dÞgnet sÄ fikser vi det. Vi gleder oss til neste gang vi mÞtes.