Vio.com
Radissonhotels.comUSD 104
Anmeldt 10. januar 2019 via mobile enheter

Hei! Jeg hadde et opphold hos dere 23/12 til 25/12. Der jeg hadde tenkt og feire julen min da min sønn å hans familie var syk. Jeg ringte de for og bekrefte min booking,da de ga meg ingen informasjon angående åpningstider på bar og restauranten. Da jeg sjekket inn fikk jeg heller ingen info på det! Seinere da jeg skulle gå ned i baren for en drink var den stengt! Hadde så tenkt å ta meg en tur i restauranten for et måltid var den også stengt..jeg gikk da opp på hotell rommet for og sjekke romservice,det fantes heller ikke. Det siste som manglet var at heisen ikke gikk..Jeg venter på en ordentlig forklaring visst jeg ikke får svar innen 7 dager går jeg videre med saken. Hilsen en misfornøyd kunde på rom.nr 426

Dato for oppholdet: desember 2018
Reisetype: Reiste alene
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu Hotels
Takk, Kay O
SuzanneH2231, Public Relations Manager på Radisson Blu Hotel Nydalen, Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. januar 2019

Hei !
Takk for din feedback. Jeg vil beklage så mye for mangelfull informasjon i resepsjonen. Jeg håper du fikk deg noe å spise på tross av at restauranten var stengt.
Åpningstider for restauranten i julen stod oppført på nettsiden vår, samt det var informasjon i resepsjonen om alternative restauranter. Jeg håper problem med heis ble raskt løst ? Ta gjerne kontakt med meg om du skulle ha ytterligere spørsmål eller kommentarer.
Vennlig hilsen, Suzanne Hansen, Front Office Manager

Anmeldt 17. desember 2018

Hyggelig hotell. God beliggenhet i Nydalen og nær buss og t-bane. Fine rom som er rene og med gode senger. Super avtale med treningssenter luke over veien. Frokost trekker litt ned med varmretter som ikke holdes varme. (skjedd under flere opphold jeg har hatt).

Dato for oppholdet: desember 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
Takk, ovboerr
JetteN147, General Manager på Radisson Blu Hotel Nydalen, Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. desember 2018

Hei Ovboerr
Takk for at du deler din mening med oss. Vi jobber med å finne en bra løsning for varm maten under frokosten og håper på å finne en effektiv en! Så bra at hotellet faller i smak utseendemessig og at sengene er gode slik at du får sovet godt. Vi gleder oss til neste besøk og ønsker deg et godt nytt år.

Anmeldt 18. november 2018

Hyggelig hotell med preg av business. Fine rom, litt modent kanskje for oppdatering.Svært hyggelig ansatte og god stemning i lobbyen. Svært bra alternativ for en Oslo-reise. Kort vei med T-banen ned til City. Vi gikk Akerselva ned og det var en flott opplevelse.Litt stivt prisnivå.

Takk, DogOnSnail
JetteN147, Guest Relations Manager på Radisson Blu Hotel Nydalen, Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. desember 2018

Takk for din tilbakemelding DogOnSnail. Så fint at du hadde det greit hos oss. Vi har pusset rommene og om du ønsker å komme på helgebesøk så er prisene lavest mellom søndag og mandag. Jeg er veldig glad for at servicen samt stemningen falt i smak og ønsker deg velkommen tilbake.

Anmeldt 16. november 2018

Fint hotell, god service, god mat, men for dyrt. Ingenting er så ekstraordinært at det forsvarer prisen vi måtte betale. Jeg kjenner også at jeg blir litt irritert av maset om medlemsskap, men det hadde jeg vel sluppet hvis jeg bare sa ja med en gang.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
Takk, Journey46691774603

Hei og takk for tilbakemeldingen. Så bra at vi stilte med fine lokaler samt god mat og service. Jeg vil beklage at det var elementer som gjorde opplevelsen mindre fin enn den kunne ha vært, dessverre er pris og medlemskap noe som vi i resepsjonen ikke får endret. Skulle du bli medlem så er det fullt mulig å velge å ikke motta markedsførings mail på din profil hos Radisson Rewards om det er grunnen til at du har valgt å ikke bli medlem. Ønsker deg en fin førjulstid.

Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

God mat, koselige omgivelser og sentral beliggenhet, med flotte Storo Storsenter, Odeon kino og koselige kafeer og restauranter rundt. T banen ligger rett utenfor hotellet, og tar deg til Karl Johan på 15 min
Vi reiser gjerne tilbake, og anbefaler andre dette hotellet.

Takk, Linda D
JetteN147, Guest Relations Manager på Radisson Blu Hotel Nydalen, Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. desember 2018

Hei Linda
Tusen takk for din anbefaling! Du og dine er hjertelig velkommen tilbake så mange ganger dere måtte ønske. Nydalen har mye å by på og det gleder oss at du deler dette med andre. Vi sees :)