getaroom.com
FindHotelUSD 146
Anmeldt 27. februar 2020

Synes alltid det er behagelig å komme hit. Blir tatt imot godt av ansatte. Og føler dette er et sted hvor man kan finne ro uten noe støy utenifra eller fra andre rom. Om muligheten byr på det, kommer jeg gjerne tilbake.

1  Takk, Tmtderas
SuzanneH2231, Manager på Radisson Blu Hotel Nydalen, Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. mars 2020

Tack för dina kommentarer om din vistelse på Radisson Blu Hotel Nydalen, Oslo. Vi är glada över att höra att du trivdes hos oss och vi hoppas få chansen att välkomna dig tillbaka till vårt hotell snart.
Kontakta oss gärna om du behöver hjälp med något mer.

Vänliga hälsningar, Team Nydalen

Anmeldt 25. februar 2020

Dette er et kjempe ålreit Hotell, lett å komme til, greit å parkere i parkeringshus, vi betalte 280,- Det er rimelig i forhold til å stå parkert ute i gaten. Fin beliggenhet og enkelt å komme til T- bane og buss . fint rom, gode senger, God luft på rommet. Så hyggelig betjening. Jeg kommer garantert tilbake.

2  Takk, tovegunn
SuzanneH2231, Manager på Radisson Blu Hotel Nydalen, Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. februar 2020

Kära Tovegunn,

Tack för din fina feedback om din vistelse på Radisson Blu Hotel Nydalen, Oslo. Vi är glada över att höra att du trivdes hos oss och vi hoppas få chansen att välkomna dig tillbaka till vårt hotell snart.

Vänliga hälsningar,
Team Nydalen

Anmeldt 2. februar 2020 via mobile enheter

Supert opphold. 2 minutt og gå til t-banen.
Betjeningen var smilende og hyggelig.
Frokosten var veldig god! Rolig og behagelig stemning.
Veldig gode senger, rent og greit rom, ikke noe støy fra noen kant .

2  Takk, anka345
SuzanneH2231, Front Office Manager på Radisson Blu Hotel Nydalen, Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. februar 2020

Hei ! Takk for din hyggelige tilbakemelding. Så godt du likte både service og mat :) Velkommen tilbake ! Vennlig hilsen, Team Nydalen

Anmeldt 27. januar 2020

Beliggenhet er ok. Størrelsen på rommet er bra. Renhold er sånn passe. Frokosten er sannsynligvis den minst imponerende jeg noen gang har opplevd på noe hotell. Kald varmmat, tørr ost, tre(!) typer pålegg, skinke, laks og smakløs rømmesild er ikke nok....
Det er dessverre ikke første gang dette blir påpekt heller.

Dato for oppholdet: januar 2020
1  Takk, bhalan966960
SuzanneH2231, Front Office Manager på Radisson Blu Hotel Nydalen, Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. februar 2020

Hei ! Takk for din tilbakemelding. Det var leit å høre at du ikke var fornøyd med frokost. Det er ala carte frokost meny om du skulle ønske varmretter som ikke er på buffeten. På tross av din tidligere opplevelse håper vi å se deg igjen ved en senere anledning. Vennlig hilsen, Team Nydalen

Anmeldt 25. januar 2020

Imøtekommende personale og flott service. Nydelig frokost og meget variert pålegg med smakfullt anrettet. EVO treningssenteret de har avtale med var ikke noe særlig. Burde heller hatt avtale med Sats som også ligger ganske nærme. Gode senger og fine rom. Utvalget av ølsorter kunne vært bedre i baren.

Dato for oppholdet: januar 2020
1  Takk, Njål H
SuzanneH2231, Front Office Manager på Radisson Blu Hotel Nydalen, Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. januar 2020

Hei ! Takk for din hyggelige tilbakemelding. Så hyggelig å lese at du var fornøyd med både mat og service :) Vi håper å se deg igjen ved en senere anledning. Vennlig hilsen, Team Nydalen