FindHotel
getaroom.comUSD 162
Anmeldt 9. juni 2021

Topp opphold, stort og reint rom. Sengen var en «ekte» dobbeltseng, som løfter ethvert opphold.

Hyggelig opphold og svært serviceinnstilt personal trekker opp.

Svært begrenset frokost utvalg og «kunstig» bacone trekker dessverre veldig ned på totalen.

Håper og tror at frokosten var redusert grunnet lite besøk grunnet covid 19.

Får de sving på frokosten så blir dette bra.

Takk, 852joachim
Julian Kalleberg, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Hotel Nydalen, Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. august 2021

Hei, takk for din tilbakemelding.
Så hyggelig å høre du hadde et fint opphold ! Vi kan gladelig informere at frokostbuffet nå er 100% og vi håper du besøker oss igjen ved en senere anledning. Vennlig hilsen, Suzanne Hansen, Team Nydalen

Anmeldt 13. mai 2021

Valgte dette hotellet for et kortere opphold, da vi måtte forlate hjemmet for en kortere periode. Rommet var upåklagelig, det samme med personalet. Godt med naturen lyser fra Akerselva rett ved.
Ligger flott til i Nydalen hvor man har tilgang på shopping, mat, kino og treningsmuligheter.
Frokosten var god og enkel, til tross for covid-19 situasjonen.

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, mortlander
Suzanne Hansen, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Hotel Nydalen, Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. mai 2021

Hei ! Takk for din hyggelige tilbakemelding. Vi er glade du hadde et fint opphold og setter stor pris på dine hyggelige kommentarer. Vi håper å se deg igjen ved en senere anledning :) Vennlig hilsen, Team Nydalen

Anmeldt 18. mars 2021

Hotellet ligger fint til ved Akerselva. Det var god størrelse på rommet og god mulighet til å dra enkeltsengene godt fra hverandre. Bodde i 7 etasje. Hadde flott utsikt mot Akerselva og Holmekollen. Dårlig trykk på vannet og lunkent vann til tider. Litt dårlig belysning på rommet. Rent og fint. Alt for dyr parkering i området.

Dato for oppholdet: mars 2021
1  Takk, D7975JBannev
Suzanne Hansen, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Hotel Nydalen, Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. mars 2021

Kära D7975JBannev,

Tusen tack för eran feedback om besöket hos oss på Radisson Blu Hotel Nydalen, Oslo.
Vi sätter pris på denna kontruktiva och trevliga tilbakemelding och hoppas på att få välkomna er tillbaka till oss snart igen.

Vänliga hälsningar, Team Nydalen

Anmeldt 11. mars 2021

Hei! Vi fikk tildelt et skitten rom, ingen beklagelse kun nytt rom. Ingen service da vi ankom, ingen informasjon om mat og drikke- alt stengt 21.00? Frokost i en papirpose. Ingen ryddet etter de som spiste frokost

Dato for oppholdet: mars 2021
1  Takk, ingridhovdalien
Suzanne Hansen, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Hotel Nydalen, Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. mars 2021

Kära Ingrid,

Tusen tack för att ni tog er tiden att sända oss denna ärliga och konstruktiva feedback om besöket ni haft hos oss på Radisson Blu Hotel Nydalen, Oslo.

Vi tar denna tilbakemelding på högsta allvar och vill verkligen beklaga för upplevelsen ni haft hos oss.
Självklart borde ni har blivit informerad om dem nya frukost-rutinerna under dem rådande omständigheterna.

Vi sänder dig en privat mail.

Önskar dig en riktigt fin dag.
Vänliga hälsningar,
Emelie

Anmeldt 5. september 2020

Perfekt beliggenhet med tanke på banen og BI. Kommer definitivt tilbake . Servicen i resepsjonen var hyggelig, effektiv og problemløsing. Frokosten var også innafor og er generelt fornøyd med hotellet

Dato for oppholdet: august 2020
1  Takk, sulfst201613
Suzanne Hansen, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Hotel Nydalen, Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. september 2020

Hei ! Takk for din tilbakemelding. Så hyggelig å lese du var fornøyd med oppholdet og service :) Vi håper å se deg igjen ved en senere anledning. Vennlig hilsen, Team Nydalen