3 personer ser på dette hotellet
Trip.com
getaroom.comUSD 165
Anmeldt 29. juli 2021

Intressert å besøke stede igjen bra jobba bra service dag og kveld.
Har kun en liten minus det er A/C greit med å sette litt beskrivelse om hvordan man kan ha den på og av fordi jeg mistenker om den var i aktiv engang.
Takk

• Reisetype: Reiste med venner
Takk, Moa3bed
Julian Kalleberg, Gjestetjenester/resepsjon på Radisson Blu Hotel Nydalen, Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. august 2021

Hei,
Takk for din tilbakemelding. Resepsjonen er også behjelpelige med å justere temperatur hvis det er ønskelig :)
Vi håper å se dere igjen ved en senere anledning ! Vennlig hilsen, Suzanne Hansen

Anmeldt 29. juli 2021

Har hatt gode erfaringer ved dette hotellet tidligere i forbindelse med jobbreise. Lobbyen er fin og har en avslappende atmosfære. Rommene er veldig komfortable og fine. De ansatte virket hyggelige. Jeg ville derfor ta med samboeren min hit.

Vi kjørte til Oslo om natten, og bestilte derfor standard dobbeltrom med queen bed klokken 23:15. Vi ankom hotellet en og en halv time senere. Ble ønsket "velkommen" av en mann i resepsjonen som verken sa hei eller var særlig hyggelig. Han virket irritert når vi kom, og skjelte oss ut fordi vi kom så sent. Han mente at vi måtte vite at man ikke kan ankomme hotell så sent uten å gi beskjed. Nå hadde rommet blitt avbestilt på grunn av oppdateringer i systemet. Det virket som om han ville at vi skulle dra. Den ansatte hadde veldig lite lyst til å prøve å få tak i bestillingen på nytt, og sa at det kom til å ta en stund. Når han omsider kom ut igjen sa han at de kun hadde ett hotellrom igjen. Et slags reserverom. Vi var slitne av bilturen og målløse av den ufine velkomsten, så vi takket bare ja til dette rommet. Kvelden ble ikke noe bedre når vi kom opp og så at rommet virket brukt. Det var skittent og nedstøvet, de to enkeltsengene var oppredde men veldig rynkete, og der stod en tilrotet ekstraseng som tok opp hele gulvplassen på rommet. Kjøleskapet og AC virket ikke. Vi gikk tilbake i lobbyen og spurte om han kunne dobbeltsjekke at de ikke hadde noe annet ledig. Fikk da tilbud om et mindre dobbeltrom som lå i en etasje han sa var stengt, og med utsikt rett inn i kjøpesenteret. Vi valgte å beholde det skitne rommet for kvelden og byttet til et annet hotell neste natt.

Dermed har hotellet dessverre falt fra en sterk firer til en toer, mest av alt på grunn av at den ansatte ødela oppholdet vårt med sin oppførsel.

Takk, Benjamin L

Hei,
Takk for din tilbakemelding. Vi setter pris på din feedback og vil beklage så mye for deres opplevelse ! Her har flere ting skjært seg og det må vi bare beklage. Vi har tatt opp din tilbakemelding i ledergruppen som vil se på nødvendige tiltak.
Vennlig hilsen, Suzanne Hansen, Team Nydalen

Anmeldt 23. juli 2021

Hei.
Dette er ett veldig behagligt hotell og være på, det ligger i ett fint strøk med gang avstand til det meste. Veldig kort vei til T-banen.
Det som er vært og nevnes er den fantastiske Akerselva, med sine badekulper. Disse passer for alle aldre.
Hotellet ligger ett lite stykke fra selve sentrum, men til gjengjeld gir dette en fin og behagelig atmosfære på kvelden/natt.
Det er enkelt og komme seg med t-banen og buss.
Frokosten var en helt grei hotellfrokost, dekker de fleste behov.
Anbefaler absolutt dette hotellet.

Takk, thanss540392
Julian Kalleberg, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Hotel Nydalen, Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. august 2021

Hei, takk for din hyggelige tilbakemelding.
Så hyggelig å høre du hadde et fint opphold ! Velkommen tilbake :) Vennlig hilsen, Suzanne Hansen, Team Nydalen

Anmeldt 9. juni 2021

Topp opphold, stort og reint rom. Sengen var en «ekte» dobbeltseng, som løfter ethvert opphold.

Hyggelig opphold og svært serviceinnstilt personal trekker opp.

Svært begrenset frokost utvalg og «kunstig» bacone trekker dessverre veldig ned på totalen.

Håper og tror at frokosten var redusert grunnet lite besøk grunnet covid 19.

Får de sving på frokosten så blir dette bra.

Takk, 852joachim

Hei, takk for din tilbakemelding.
Så hyggelig å høre du hadde et fint opphold ! Vi kan gladelig informere at frokostbuffet nå er 100% og vi håper du besøker oss igjen ved en senere anledning. Vennlig hilsen, Suzanne Hansen, Team Nydalen

Anmeldt 13. mai 2021

Valgte dette hotellet for et kortere opphold, da vi måtte forlate hjemmet for en kortere periode. Rommet var upåklagelig, det samme med personalet. Godt med naturen lyser fra Akerselva rett ved.
Ligger flott til i Nydalen hvor man har tilgang på shopping, mat, kino og treningsmuligheter.
Frokosten var god og enkel, til tross for covid-19 situasjonen.

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, mortlander
Suzanne Hansen, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Hotel Nydalen, Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. mai 2021

Hei ! Takk for din hyggelige tilbakemelding. Vi er glade du hadde et fint opphold og setter stor pris på dine hyggelige kommentarer. Vi håper å se deg igjen ved en senere anledning :) Vennlig hilsen, Team Nydalen