Trip.com
Lol.travelUSD 157
1924 av 888 anmeldelser
Anmeldt 4. september 2021

Ba om ny rengjøring av rommet, dette skjedde ikke med en gang. Kom tilbake på rommet etter sen middag, fortsatt ikke vasket. Jeg spurte til slutt om resepsjonisten kunne hente en klorflaske så jeg kunne ta det selv. Det hadde hun ikke. Da oppfordret jeg henne til å finne på noe selv. Fikk omsider byttet rom da det var sent på kveld. God seng, men akkurat da brydde jeg meg ikke om det.

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, 569silje
Julian Kalleberg, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Hotel Nydalen, Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. oktober 2021

Hei. Takk for din tilbakemelding. Det var leit å høre om din opplevelse. Vi vil beklage for mangelfull rengjøring og håndteringen av situasjonen. Vennlig hilsen, Team Nydalen

Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Fine store familierom. Godt renhold. Litt kaotisk logistikk på frokostbufeen.
Restsuranten og baren er stengt uten at dette var opplyst på forhånd. Ingen lobbykiosk eller minibar. Et dødt hotell uten liv som ble en skuffelse for store og små som skulle bo på hotell i ferien. Blir nok et annet sted neste gang.

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, annickenbraathenh
Julian Kalleberg, Gjestetjenester/resepsjon på Radisson Blu Hotel Nydalen, Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. august 2021

Hei,
Takk for din tilbakemelding. Vi setter pris på din feedback både vedrørende frokostbuffet samt stengt restaurant på kveldstid. Jeg kan gladelig informere at baren skal åpne nå i August. Vi håper å se dere igjen ved en senere anledning ! Vennlig hilsen, Suzanne Hansen

Anmeldt 29. juli 2021

Intressert å besøke stede igjen bra jobba bra service dag og kveld.
Har kun en liten minus det er A/C greit med å sette litt beskrivelse om hvordan man kan ha den på og av fordi jeg mistenker om den var i aktiv engang.
Takk

• Reisetype: Reiste med venner
Takk, Moa3bed

Hei,
Takk for din tilbakemelding. Resepsjonen er også behjelpelige med å justere temperatur hvis det er ønskelig :)

Anmeldt 29. juli 2021

Har hatt gode erfaringer ved dette hotellet tidligere i forbindelse med jobbreise. Lobbyen er fin og har en avslappende atmosfære. Rommene er veldig komfortable og fine. De ansatte virket hyggelige. Jeg ville derfor ta med samboeren min hit.

Vi kjørte til Oslo om natten, og bestilte derfor standard dobbeltrom med queen bed klokken 23:15. Vi ankom hotellet en og en halv time senere. Ble ønsket "velkommen" av en mann i resepsjonen som verken sa hei eller var særlig hyggelig. Han virket irritert når vi kom, og skjelte oss ut fordi vi kom så sent. Han mente at vi måtte vite at man ikke kan ankomme hotell så sent uten å gi beskjed. Nå hadde rommet blitt avbestilt på grunn av oppdateringer i systemet. Det virket som om han ville at vi skulle dra. Den ansatte hadde veldig lite lyst til å prøve å få tak i bestillingen på nytt, og sa at det kom til å ta en stund. Når han omsider kom ut igjen sa han at de kun hadde ett hotellrom igjen. Et slags reserverom. Vi var slitne av bilturen og målløse av den ufine velkomsten, så vi takket bare ja til dette rommet. Kvelden ble ikke noe bedre når vi kom opp og så at rommet virket brukt. Det var skittent og nedstøvet, de to enkeltsengene var oppredde men veldig rynkete, og der stod en tilrotet ekstraseng som tok opp hele gulvplassen på rommet. Kjøleskapet og AC virket ikke. Vi gikk tilbake i lobbyen og spurte om han kunne dobbeltsjekke at de ikke hadde noe annet ledig. Fikk da tilbud om et mindre dobbeltrom som lå i en etasje han sa var stengt, og med utsikt rett inn i kjøpesenteret. Vi valgte å beholde det skitne rommet for kvelden og byttet til et annet hotell neste natt.

Dermed har hotellet dessverre falt fra en sterk firer til en toer, mest av alt på grunn av at den ansatte ødela oppholdet vårt med sin oppførsel.

Takk, Benjamin L

Hei,
Takk for din tilbakemelding. Vi setter pris på din feedback og vil beklage så mye for deres opplevelse ! Her har flere ting skjært seg og det må vi bare beklage. Vi har tatt opp din tilbakemelding i ledergruppen som vil se på nødvendige tiltak.
Vennlig hilsen, Suzanne Hansen, Team Nydalen

Anmeldt 23. juli 2021

Hei.
Dette er ett veldig behagligt hotell og være på, det ligger i ett fint strøk med gang avstand til det meste. Veldig kort vei til T-banen.
Det som er vært og nevnes er den fantastiske Akerselva, med sine badekulper. Disse passer for alle aldre.
Hotellet ligger ett lite stykke fra selve sentrum, men til gjengjeld gir dette en fin og behagelig atmosfære på kvelden/natt.
Det er enkelt og komme seg med t-banen og buss.
Frokosten var en helt grei hotellfrokost, dekker de fleste behov.
Anbefaler absolutt dette hotellet.

Takk, thanss540392
Julian Kalleberg, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Hotel Nydalen, Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. august 2021

Hei, takk for din hyggelige tilbakemelding.
Så hyggelig å høre du hadde et fint opphold ! Velkommen tilbake :) Vennlig hilsen, Suzanne Hansen, Team Nydalen