Gratis avbestilling frem til 14.08.21
Gratis avbestilling frem til 13.08.21
Gratis avbestilling frem til 13.08.21
CheapTicketsUSD 237
Anmeldt 17. september 2018 via mobile enheter

Var på bryllup her sammen med 40 andre gjester.

Stedet er perfekt for bryllup eller konferanse da det ligger idyllisk til på toppen av Holmenkollen.

Vi fikk rom i den nye fløyen og var meget fornøyd med rommene. Har du mulighet for å mini suite bør dere ta dette. Sengene var meget gode og frokosten hadde det mest essensielle.

Maten vi fikk på kvelden var veldig bra og de har eget bryggeri med 5-6 egenbrygget øl. Likte spesielt godt IPA’en.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, Atle c
HeidiBruvikS, Kundeansvarlig på Lysebu, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. september 2018

Tusen takk for din fantastiske tilbakemelding! Vi setter stor pris på at du tok deg tid til å gi den og er veldig takknemlige for at du anbefaler Lysebu for bryllup eller konferanse. Så fint å høre at dere hadde et fint opphold hos oss og at det ble en fin feiring av bryllup. Vi er veldig glade for at du satt pris på omgivelsene, rommet og maten i vår restaurant. Vi får ofte høre at gjestene våre liker Lysebus eget øl, noe som gjør oss veldig stolte. Vi ønsker deg hjertelig velkommen tilbake Lysebu! Vennlig hilsen, Heidi Sæther

Anmeldt 2. september 2018 via mobile enheter

Overnattet med kona her på romantisk weekend-tur. Hotellet var kjempeflott, med mye artig kunst og greier å se på i hagen. Utsikten var også flott. Rommet var topp med balkong og minibar (dog meget dyr). Basseng og alle andre fasiliteter var veldig bra. Betjeningen veldig hyggelige og serviceinnstilte.

Dato for oppholdet: september 2018
1  Takk, 965haralds
Heidi Bruvik S, Kundeansvarlig på Lysebu, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. september 2018

Tusen takk for din flotte tilbakemelding! Vi setter stor pris på at du tok deg tid til å gi den. Så fint å høre at dere hadde et fint opphold på Lysebu og at dere satt pris på kunsten, utsikten og svømmebassenget vårt. Vi ønsker dere hjertelig velkommen tilbake! Vennlig hilsen, Heidi Sæther

Anmeldt 27. august 2018

Litt vanskelig å justere rom temperatur og korridoren på bygningen vi bodde var litt smakløs, men god middag & frokost, og beliggenhet . Jeg var der med mannen min for å koble ut fra hverdagen og markere våres 30 års dag.(vi bor ikke langt der fra egentlig)
Perfekt for anledning og vi var enig om å komme tilbake.

Romtips: ikke sikker hvor er det best
Dato for oppholdet: august 2018
Takk, bbnorway
Heidi Bruvik S, Kundeansvarlig på Lysebu, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. august 2018

Tusen takk for din flotte tilbakemelding! Vi setter stor pris på at du tok deg tid til å gi den. Så fint å høre at dere hadde et fint opphold på Lysebu og at dere satt pris på maten i vår restaurant og beliggenheten til hotellet. Angående temperaturen på rommet skal jeg videreformidle tilbakemeldingen din, slik at vi får tatt tak i problemet. Vi ønsker dere hjertelig velkommen tilbake! Vennlig hilsen, Heidi Sæther

Anmeldt 21. august 2018 via mobile enheter

Samboeren og jeg var på Lysebu en natt for å komme litt vekk fra hverdagen og livet i byen. Vi bestilte pakken «romantisk weekend». Rommet var kjempefint, ikke noe å klage på der. Samme helg hadde de to bryllup, men det var ikke noe vi la merke til, hverken bråk eller service. Dessverre var det fullbooket med massasje. Inkludert hadde vi treretters, som smakte helt fantastisk. Vi bestilte en vinpakke vedsiden av, og det var bare utrolig bra. Hvitvinen måtte vi ta bilde av for å kjøpe seg, og forretten har vi spurt om oppskrift/enkel veiledning på da det var veldig godt! Frokosten ble vi litt skuffet over, siden middagen var så god ble forventningene deretter. Men det var forskjellige valgmuligheter og frokosten smakte også godt.

Dato for oppholdet: august 2018
1  Takk, tonjel1994
Heidi Bruvik S, Kundeansvarlig på Lysebu, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. august 2018

Tusen takk for din flotte tilbakemelding, det setter vi stor pris på. Vi er veldige glade for at dere hadde en fantastisk «romantisk weekend» her hos oss og at dere satt pris på maten i vår restaurant, rommet dere bodde på og servicen til personalet. Lysebus vinkjeller er kåret til en av Norges beste vinkjellere, derfor er det ekstra stas for oss at dere synes vinen var utrolig bra. Vi håper å ønske dere tilbake til Lysebu snart! Vennlig hilsen, Heidi Sæther

Anmeldt 28. juni 2018 via mobile enheter

Perfekt for å koble seg vekk fra din hverdagslige rutine samtidig trenger du ikke å reise til utlandet. To ulemper; Airconditioner fungerte ikke i å med at det var varmt i rommet, men det holdt å åpne terrasse døren. Det andre er å finne spisesteder i nærområdet. Jeg og typen måtte ta t-banen til byen for å kunne spise andre type mat enn det som var i menyen på hotellet. Det var ikke noe problem med menyen, men vi ville spise noe annet enn det som stod på den.

Ellers deilig å svømme, ta basstue og bare slappe helt av. Vi bestilte en junior deluxe rom en natt. Kunne ha tenkt oss en helg eller flere dager til.
Anbefaler stedet!!

Dato for oppholdet: juni 2018
1  Takk, francesleopin
Janne Loe H, Salgssjef på Lysebu, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. juli 2018

Takk for din hyggelige tilbakemelding og anbefaling, det setter vi pris på.¨

Vi er glade for å høre at dere hadde et fint opphold på Lysebu, at dere nøt bassenget og badstuen og at dere kunne tenke dere å bli enda litt lenger.
Det er godt å høre at varmen i rommet lot seg løse ved å åpne verandadøren og at dere fant noe godt å spise i sentrum når menyen på Lysebu ikke fristet denne gangen.

Vi ser frem til å ønske deg velkommen tilbake til Lysebu igjen.

Vennlig hilsen Janne L Hjelteig