Gratis avbestilling frem til 08.10.22
Gratis avbestilling frem til 07.10.22
FindHotel
Gratis avbestilling frem til 07.10.22
Anmeldt 2. november 2020

Meget pen junior suite med egen sofa og lenestoler. Meget bra frokost. Alt ved hotellet var meget bra selv mitt i korona tiden og hygiene var meget godt ivaretatt. Stilfullt og sjarmerende hotell hvor de tar svært godt vare på gjestene. Meget bra restaurant men man kunne ønske en noe større meny siden vi overnattet 2 netter. Gratis lading av elbil et bra pluss!

Dato for oppholdet: november 2020
2  Takk, Carsten973
Anmeldt 19. september 2020 via mobile enheter

Flott sted, fantastiske bygninger, hjemmekoselig og flott inne. Stille og rolig. Fantastisk trivelig og hjelpsomt personale. Supert med gratis kaffe hele døgnet. Superior-rom med terrasse, sittegruppe, kaffemaskin, kjøleskap og god plass. Svømmebasseng bra! Gratis parkering. Frokost helt topp! Eneste å trekke er dårlig wifi og dårlig Telia-dekning( ikke hotellets skyld...) Også et stykke å kjøre fra sentrum om det er viktig, men alt i alt helt topp; vi har fått et nytt stam-hotell i Oslo!

Dato for oppholdet: september 2020
2  Takk, Oddie99
Anmeldt 9. februar 2020 via mobile enheter

Rommene helt på topp, gode fasiliteter, men noe usentralt. Det å ikke tilby transport f.eks til stasjon trekker ned. Servicen eller grei. Flyter på å ha en ganske bra restaurant.. Stedet passer best for selskaper og skifantaster.

Dato for oppholdet: februar 2020
2  Takk, JongH_12
HeidiBruvikS, Kundeansvarlig på Lysebu, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. februar 2020

Tusen takk for din tilbakemelding, den setter vi stor pris på. Vi er glade for å høre at du hadde et fint opphold hos oss og at du satt pris på rommet du bodde på. Når det gjelder beliggenhet har du rett, Lysebu ligger over Oslo, en t-banetur unna Oslo sentrum. Vi håper å ønske deg velkommen tilbake til Lysebu snart igjen. Vennlig hilsen, team Lysebu

Anmeldt 25. august 2019 via mobile enheter

Kun en liten kjøretur fra Oslo sentrum så ligger dette hotellet stille og rolig til rett ved marka og med en kjempefin utsikt. Det var veldig stille og rolig der og man kunne slappe godt av. Kommer gjerne tilbake.

Dato for oppholdet: august 2019
1  Takk, mortenn738
HeidiBruvikS, Kundeansvarlig på Lysebu, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. august 2019

For en flott tilbakemelding! Tusen takk, den setter vi stor pris på. Vi er veldig glade for at du hadde et fint opphold hos oss og at du satt pris på utsikten og beliggenheten til hotellet rett ved marka. Så hyggelig å høre at du fikk slappet av på Lysebu og likte atmosfæren. Vi håper å ønske deg velkommen tilbake til Lysebu ved en senere anledning! Vennlig hilsen, Heidi

Anmeldt 24. august 2019 via mobile enheter

Hvilket herlig sted og hvilken herlig atmosfære en halv times banereise fra Oslo sentrum. Nesten litt Kittelsens «Soria Moria» i landlige omgivelser på hovedstadens tak.
Alt er «på stell», nydelig mat, lyse hyggelige rom, og kunnskapsrik og serviceinnstilt betjening. Ved utsjekk inviterte resepsjonssjefen oss med på en omvisning til hotellets urtehage og bikuber.
Anbefales på det varmeste.

Dato for oppholdet: august 2019
1  Takk, 541sveins

Tusen takk for din fantastiske tilbakemelding! Vi setter stor pris på at du tok deg tid til å gi oss din vurdering av Lysebu - slike tilbakemeldinger gjør oss veldig stolte. Så hyggelig å høre at du hadde et fint opphold hos oss og at du satt pris på atmosfæren, maten i vår restaurant og omgivelsene rundt hotellet. Det gjør oss spesielt stolte å høre at du synes våre ansatte er både kunnskapsrike og serviceinnstilte og at du vil anbefale et opphold på Lysebu. Igjen, tusen takk for din flotte tilbakemelding. Vi håper å ønske deg velkommen tilbake til Lysebu snart igjen! Vennlig hilsen, Heidi