“God mat, men ikke ekstraordinært”
Anmeldelse av Beijing Palace

Beijing Palace
Kjøkken: Kinesisk
God for: Store grupper
Middagsalternativer: Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 23. januar 2019 via mobile enheter

Spiste crispy duck til forrett. Andekjøttet var ikke «pulled» slik man forventer, men det var godt likevel. Dim sum til hovedrett, ganske godt, men det er mye bedre på Dim Sum by Taste of China. Der er smakene mer spennende og dumplingsene serveres rykende varme. Dette var helt ok til en grei pris, men vil nok ikke gå tilbake. De hadde ikke mangopudding som jeg gjerne ville ha til dessert, derfor ble det sjokoldefondant med is i stedet. Litt mye stekt, men absolutt veldig god. God stemning i lokalet, men ingen musikk? Det savnet vi litt. Alt i alt et hyggelig sted og verdi for pengene, men ikke noe man kommer tilbake til når man heller kan gå andre steder.

Dato for besøk: januar 2019
1  Takk, Kinemoslo

Anmeldt 3. oktober 2018 via mobile enheter

Veldig god dim sum. Mye og velge i mellom og varm og god når den ble servert. Gode viner å velge i på glass. Hyggelig lokale men litt trekk fra døren om en sitter nærme den

1  Takk, 580karib
Anmeldt 3. september 2018

VI gledet oss veldig til kinesisk mat, men ble litt skuffet. Vårrull til forrett og den var god, men både kongereker og kjøtt i sursøt saus var litt skuffende - lite smak. Vi hadde ventet noe bedre mat for den prisen.
Lokalene er fine men det burde gjøres noe for å dempe akustikk da et fullt lokale var svært støyende.

1  Takk, Mari664
Anmeldt 8. juli 2018

utrolig vinkart med rimelige priser, elsker dim sumen og servitørene er kunskpsrike og hyggelige. Koser meg alltid her.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Foodie-oslo79
Anmeldt 10. juni 2018

Som de første besøkende i restauranten møtte vi et lite innbydende personell. Den ansatte smilte ikke, virket brydd og da vi spurte spørsmål fikk vi relativt korte svar og ble vendt ryggen til. Den ansatte ønsket tydeligvis ikke å være behjelpelig og vi fikk følelsen av at personalet snakket om oss etterpå da de snakket et fremmed språk, lo og så på oss, selv om dette kanskje ikke var tilfellet. Skal sies at en annen servitør fylte på våre glass og var mer vennlig. Er du vegetarianer er heller ikke dette stedet å gå da utvalget var begrenset og servitør ikke var noe hjelpsom. Ikke en særlig hyggelig opplevelse.

Dato for besøk: juni 2018
2  Takk, Cathrine B

Reisende som så på Beijing Palace, så også på

Har du vært i Beijing Palace? Del dine erfaringer!