“God dim sum”

God for: Store grupper
Middagsalternativer: Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 13. august 2020

Et hyggelig sted med en observant og blid betjening. De har god dim sum til hyggelige priser. I tillegg har de et bra vinkart.

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, Per Harald S

Anmeldt 5. desember 2019

Variert og artig komponert 10-retters meny med kjøtt- og sjømat servert på spennende måter. Litt vanskelig å spise noen av rettene uten kniv og gaffel.

Dato for besøk: desember 2019
3  Takk, BislettBeboer
Anmeldt 1. oktober 2019 via mobile enheter

Tok en sen søndagslunsj på Beijing Palace. Ikke noe dumt alternativ. Restauranten fremstår ny og fresh med hyggelig interiør. Bestilte dim sum meny. Den var egentlig veldig god. Dumplingsene var av forskjellige typer - både med sjømat og kjøtt. Ikke noe å utsette på dem. De var smaksrike og saftige. Absolutt et sted å anbefale. Fin kineser uten fast food Kina mat.

Dato for besøk: oktober 2019
1  Takk, Oivind_oivind
Anmeldt 6. august 2019 via mobile enheter

Vi er svært glade i autentisk kinesisk mat og har spist på en del dim sum restauranter. Vi bestilte noen dim sum retter på deling, men det var ikke imponerende. Lite smak og tørre. Servitøren var veldig hyggelig, men desverre var ikke måltidet bra.

Dato for besøk: august 2019
1  Takk, 354tingh
Anmeldt 12. april 2019 via mobile enheter

En riktig fin kveld.
Fantastisk vin kart og nydelig mat.
Super service med en servitør som kan veldig mye om vin.
Kanskje Oslos beste vin kart med tanke på utvalg og pris.
Hit kommer vi ofte igjen

Dato for besøk: april 2019
2  Takk, reidarhamsund

Reisende som så på Beijing Palace, så også på

Har du vært i Beijing Palace? Del dine erfaringer!