“God vegetar mat”

Kjøkken: Fra Midtøsten, Bar, Kafé
God for: Barscene
Middagsalternativer: Frokost
Anmeldt 27. januar 2019 via mobile enheter

Vært her mange ganger. Prisene har steget så det er ikke fullt så billig som det var. Men, hyggelig lokale og betjening. Grunnen til at jeg kommet tilbake er at de har byens beste falaffel boller. Perfekt crunch og grønn, frisk innmat. Smaker ikke frityr som mange andre falaffel boller gjør.

Dato for besøk: januar 2019
1  Takk, 290b_rde
SmileyKasbah, Manager på Habsak, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. februar 2019

Tusen takk :-)

Anmeldt 26. januar 2019 via mobile enheter

Vi ville ha middag på Kasbah før vi skulle videre. Vi kom inn og satt oss ned. Servitøren kom aldri så vi hentet meny på egen hånd. Vi gikk til baren og ville bestille i baren. Servitøren sa han foretrakk å komme til bordet for å ta imot bestillingen. Han kom aldri. Han gikk forbi flere ganger men fullstendig overså oss. Dette forsto vi ingenting av . Det var ikke så mange gjester i restauranten på daværende tidspunkt heller. Dette er 2. gangen jeg må bare gå ut igjen uten å få mat pga dårlig holding til servitøren.trist at det skal være sånt.
Jeg har forøvrig spist tidligere der og ble servert av en jente som var mye flinkere.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, blushhhh
SmileyKasbah, Manager på Habsak, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. januar 2019

Hi,

I am really sorry about your experience. I will do my best to fix it. Thank you for your opinion I hope you will give us one more chance one day :-)

Anmeldt 10. desember 2018 via mobile enheter

Hyggelig betjening, rask servering, snille priser og god og varierende meny. Gleder meg til neste besøk!

1  Takk, Maylinnmich
SmileyKasbah, Manager på Habsak, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. mars 2019

Tusen takk, det var hyggelig å høre!

Anmeldt 4. november 2018 via mobile enheter

Ingenting er bedre enn et skikkelig hummusmåltid med god hjemmelaget hummus og godt tilbehør. Her når dessverre ikke Kasbah opp til gjennomsnittet en gang. Men hyggelig sted og god atmosfære. Kommer gjerne igjen for en øl.

Takk, Oivind_oivind
SmileyKasbah, Manager på Habsak, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. mars 2019

Hei! Så synd å høre at hummusen vår ikke sto til forventningene dine. Kan være vi hadde en mindre heldig dag på kjøkkenet. Hvis du kommer innom for en øl er det bare å spørre om en smaksprøve på hummus og se om det faller bedre i smak da :)

Anmeldt 14. oktober 2018 via mobile enheter

Meget hyggelig betjening og god service. Kult sted tøft innredet i en litt bohemaktig stil, med brukte møbler og innredning. Spiste en Mini meze vegan med falafel, hummus, tabbouleh, grønnskaer og pita. Veldig gode falafler og en skikkelig kremet og god hummus. Nydelig mat og verdt et besøk. Lånte bildet fra nettstedet deres :-)

Takk, larsg265

Takk for så hyggelige ord! Håper vi sees igjen om ikke så lenge :)

Reisende som så på Habsak, så også på