“Beste falafelen jeg har smakt!”
Anmeldelse av Habsak - STENGT

Habsak
Kjøkken: Fra Midtøsten, Bar, Kafé
God for: Barscene
Middagsalternativer: Frokost
Anmeldt 4. august 2020 via mobile enheter

Nydelig og crispy falafel, hummus og labneh! Slækk atmosfære, god service og mye mat for penga (stor Meze for 200 spenn)

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, mariekF2858LW

Anmeldt 20. oktober 2019

Fabelaktig mat! Både falafel, hummus og tilbehør er meget bra. Litt kjipt brød er det eneste å trekke for hva angår maten. Hyggelig betjening og ok utvalg av drikke gjør dette til et sted vi kommer igjen og igjen.... og igjen!

Dato for besøk: oktober 2019
1  Takk, Ivarlolsen
Anmeldt 25. september 2019 via mobile enheter

Habsak var et forslag for å spise noe annet enn biff og poteter og var midt i blinken for oss. Vi ble alle mette og det var godt alt vi fikk. Jeg bestilte chilipølse av lam med hummus og forskjellig godt tilbehør- og selvsagt lefse til. Servitørene var hyggelige og stedet koselig og lite. Anbefales.

Dato for besøk: september 2019
2  Takk, AnnMarit2014
Anmeldt 1. september 2019 via mobile enheter

En perfekt plass for å tilbringe søndagen på brettspill og øl. Servitørene var ikke særlig imøtekommende, men tror de kanskje var bare stresset.
Men koselig her uansett.

Dato for besøk: september 2019
1  Takk, hello_miss_lena
Anmeldt 18. juli 2019

Var her anledning utelunsj med kollegaer. Det var helt stille på restauranten. Maten kom veldig fort og det var masse for penger.
Anbefalt.

Dato for besøk: juli 2019
1  Takk, itsAftab

Reisende som så på Habsak, så også på