“Is i kulda”

PARADIS Gelateria Tjuvholmen
Vurdert som nr. 3 av 25 Dessert i Oslo
Kjøkken: Kafé
God for: Familier med barn
Beskrivelse: Italiensk Iskrem: frisk og hjemmelaget.
Anmeldt 9. januar 2019 via mobile enheter

God is og grei kaffe, tiramisu som ikke var laget idag.... Det beste med stedet var de kule stolene !

Dato for besøk: januar 2019
2  Takk, 480lassec

1923 av 152 anmeldelser

Anmeldt 6. august 2018 via mobile enheter

Mange spennende smaker! Rød grapefrukt og grønt eple kan anbefales på en varm sommerdag. Hadde også diverse glutenfrie kjeks, som er et stort pluss. Jeg kommer tilbake!

Dato for besøk: august 2018
Takk, hildeguns2015
Anmeldt 3. august 2018 via mobile enheter

Var her i sammen med min familie. Bestilte ulike slag is. Ja, den er god. Men ikke så mye mer enn det.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Brikken82
Anmeldt 23. juni 2018 via mobile enheter

Utrolig god is og annet godt her. Kult med det nye lokalet på Tjuvholmen, men kunne ikke de ansatte koste på seg å virke ørlite grann mer interessert i kundene sine? Jeg fikk i tillegg nesten kjeft av hun som betjente meg da jeg påpekte at det jeg bestilte var i skapet ved siden av disken - da hun påstod det var utsolgt for det jeg ønsket, siden det var tomt i disken. Makan. Skjerp dere - og jeg/vi kommer på besøk igjen - og igjen.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Britt R. H
Anmeldt 18. juni 2018

Dette er en kulinarisk søt opplevelse. fantastisk deilig iskrem og variasjon. Ikke billig, men det er vert hver eneste øre. Hyggelig sted og betjening

Dato for besøk: juni 2018
1  Takk, Gabriel M

Reisende som så på PARADIS Gelateria Tjuvholmen, så også på

Oslo, Østlandet
Oslo, Østlandet

Har du vært i PARADIS Gelateria Tjuvholmen? Del dine erfaringer!