“Norges beste is?”

PARADIS Gelateria Tjuvholmen
Vurdert som nr. 3 av 25 Dessert i Oslo
Kjøkken: Kafé
God for: Familier med barn
Beskrivelse: Italiensk Iskrem: frisk og hjemmelaget.
Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Var her forrige uke, jeg har aldri smakt så god is noen gang.
Lurer veldig på hvor jeg kan kjøpe esker av denne isen for å ha lagret hjemme?

Smakte også på en kaffe med vaniljeis. Espressoen smakte helt nydelig og isen like så, vanvittig kombo.

Terningkast 6!

Takk, allanwL589OT

Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

Så mye bra is, vanskelig å velg smakene. Jeg bestemte for pistasj, snikers paradis og caramello salato som var alle tre herlig. Spesielt pistasj isen smakte virkelig pistasj nøtter og ikke lik sånn kjemisk smakende pistasj is som du får på butikken.

Takk, MauriceAG
Anmeldt 12. juni 2021 via mobile enheter

Vi gikk innom denne iskrembaren etter en bedre lunsj på Tjuvholmen. Vi hadde gledet oss til å smake en skikkelig iskrem i sommersolen. Desverre ble dette en nedtur. Isen smakte veldig kunstig og vaniljeisen var helt tydelig laget med vanillin og ikke ekte vanilje. Min kone hadde jordbærisen og denne smakte også veldig kunstig, nærmest som den var laget på et laboratorium.
Det kan godt være at denne isen er "hjemmelaget" noe jeg er litt i tvil om, men når det kommer til smaken så får man mye bedre "hjemmelaget" is i matbutikken til en rimligere penge.

Takk, SimenS225
Anmeldt 4. august 2020 via mobile enheter

Her er det mye godt å velge i og noe for alle ganer. Is med naturlige smaker, blant annet min favoritt med pistasj. Relativt dyrt. Butikken har også salgsvogn mot sjøfronten på Tjuvholmen på sommerstid. Anbefales på det sterkeste!

Dato for besøk: august 2020
4  Takk, Rune1973
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Det var virkelig verdt det å gå et stykke for å komme hit. Favorittene var sitron, sjojolade og pistasj. God espresso også. Høy kvalitet!

4  Takk, 241rune_

Reisende som så på PARADIS Gelateria Tjuvholmen, så også på

Oslo, Østlandet
Oslo, Østlandet

Har du vært i PARADIS Gelateria Tjuvholmen? Del dine erfaringer!