Anmeldt 12. november 2016 via mobile enheter

Ypperlig beliggenhet og bra frokost for en rimelig penge helt sentralt i Oslo. De har også flersengsrom som er fint for familier. Det er stille og rent på rommene. 5 min å gå til Karl Johans gate. Anbefales.

Dato for oppholdet: november 2016
Takk, roaldl2013
Anmeldt 20. september 2016 via mobile enheter

Hotellet i seg selv er helt greit mtp prisen. Men hva som serveres av mat er helt grusomt. Tirsdag er det fisk(ofte en forferdelig fiskegratteng eller en ekkel torskegryte), onsdag er en kjøttfri dag, og på torsdag serveres det igjen fisk.
Ikke tro jeg ikke liker fisk, for det gjør jeg. Men hva disse kokkene får til er helt rått.
Har aldri vært borti verre mat noen sinne.
Har bodd på hotellet i et år pga. militær tjeneste. Og vi ser ofte at middagen består av rester fra tidligere dager. Ofte blandet sammen også.
Det siste jeg spise var gårsdagens ertesuppe, med 3-4 dager gammelt kebabkjøtt, + noen andre greier.
Har vondt i magen hver dag jeg spiser der. Styr unna denne forferdelige maten.

Dato for oppholdet: september 2016
Takk, dragonkiller6699
Anmeldt 11. september 2016

I vrimmelen av hoteller- og moteller i Oslo, ligger Perminalen Hotel meget sentralt i sentrum i hyggelige Øvre Slottsgate, rett ved stortinget. Reiser man på budsjett, og ser etter en enkel veldrevet-og trygt overnatting, inkludert god mat, er dette stedet å velge. Hyggelige ansatte- og resepsjon, og en trygg atmosfære. Mange fra det norske forsvaret er brukere av dette greie hotellet- og kafe, som har mange avdelinger i Norge. Kjekt- og greit! d:o)

Romtips: Høytliggende etasje.
Dato for oppholdet: april 2016
  • Reisetype: Reiste alene
Takk, jans0der
Anmeldt 30. mai 2016

Velkomsten var helt ok uten for mye smil og et lite velkommen. Innsjekkingen gikk raskt uten noe snakk eller informasjon om noe som helst. Rommet minnet meg mest om et rom på et slitt hotell i tidlig Østeuropeisk stil. Svært spartansk innredet med to rørstoler og vegghengt seng. Det positive var at det var rene og gode senger, samt OK bad.
Det var ikke et hyggelig rom til noe annet enn å sove i, og absolutt ikke for et lengre opphold.
God frokost. Det skal de ha.

Romtips: Velg et annet hotell.
Dato for oppholdet: mai 2016
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, bj_rns271
Anmeldt 19. mars 2016 via mobile enheter

Veldig god frokost. Stort utvalg av matvarer og godt brød.
Personalet var veldig hyggelig og behjelpelig. Det var tv stue der som sikkert er veldig koselig å henge i når det er folk på hotellet.
Men svært misfornøyd med rommet. Hull i vegg, ødelagte fliser og meget gammeldags dusj.

Dato for oppholdet: mars 2016
Takk, vicmold_bass