“Veldig koselig, nydelig mat, hyggelig service, bra priser - Anbefales!”
Anmeldelse av Rust

Rust
Kjøkken: Internasjonalt
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Beskrivelse: Som mange andre står vi i RUST midt oppe i en krevende tid på grunn av Covid-19. Omstendigheter krever at vi ikke kan holde åpent: Det er vårt bidrag til den nasjonale dugnaden for å begrense smitten. Vi tror at vi kommer til å klare oss gjennom dette om vi står sammen og støtter hverandre.
Anmeldt 6. januar 2019

Perfekt prosecco, bruschetta og oliven. Rause porsjoner, mye for pengene. Rustikt og koselig. Kommer tilbake veldig snart! Og gleder meg til sommeren, den uteserveringen ser kjempekoselig ut!

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Ellen D

Anmeldt 13. desember 2018

Jeg har vært der to ganger i løpet av et par måneder og begge gangene har vært en hyggelig opplevelse. God service og blide ansatte. Uhøytidelig og trivelig stemning. Rause porsjoner med god mat. Jeg synes man får svært mye for pengene her. Dette er et sted jeg kommer tilbake til.

2  Takk, jabibro
Anmeldt 9. desember 2018

Synes dette stedet fortjener skryt etter den italienske touchen/endringen. Servicen var usedvanlig bra, en mann som anbefalte oss en god prosecco som vi var fornøyd med, samt at han hele tiden sjenket vann og sjekket med jevne mellomrom at alt var bra. Vi spiste pasta, likte spesielt godt den som var kremet med kylling. Koselig atmosfære! Hit kommer jeg tilbake.

2  Takk, TravelerM88
Anmeldt 23. september 2018 via mobile enheter

Kokken var uheldig med kyllingpaninien - det virker som om den var kokt! Vi klagde og fikk en annen rett. God service - ingen tips gitt.

1  Takk, Havar56
Anmeldt 30. juli 2018 via mobile enheter

Vi var 3 venninner som etter tidligere erfaringer ville spise lunsj på Rust - Hva har skjedd?? Menyen var minimal og maten kom i små posjoner, var kjedelig og smakte ikke godt! Ikke fikk vi maten samtidig heller. Anbefales ikke!

Dato for besøk: juli 2018
3  Takk, imhha

Reisende som så på Rust, så også på

Har du vært i Rust? Del dine erfaringer!