“Excellent!”
Anmeldelse av Rust

Rust
Kjøkken: Internasjonalt
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Beskrivelse: Som mange andre står vi i RUST midt oppe i en krevende tid på grunn av Covid-19. Omstendigheter krever at vi ikke kan holde åpent: Det er vårt bidrag til den nasjonale dugnaden for å begrense smitten. Vi tror at vi kommer til å klare oss gjennom dette om vi står sammen og støtter hverandre.
Anmeldt 2. september 2021 via mobile enheter

Perfekt beliggenhet, fantastisk mat og en smak av Italia gir deg RUST restaurant hver gang du besøker! Var flere ganger og aldri var skuffet. Servicen får deg til å føle virkelig hjemme! Anbefales!

Dato for besøk: september 2021
Takk, AmeliaButke

Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Dette var skuffende. Dårlig mat og svært lite lydhør for konstruktiv kritikk, men mest opptatt av å forsvare seg. Har aldri fått servert karve i pasta før. Det kan ikke anbefales, noe av det verste jeg har smakt. Unnskyldningen var at karven var endel av krydderet i pølsen. Det var heller ikke burrata i linguine som ble servert. Det er siste gang vi er her, var her sist i 2019 og da var det fantastisk

Takk, AnitaSvendsvoll
Anmeldt 25. juni 2021

Tok over halvannen time å få maten, og da var den lunken. Virkelig en av de dårligste opplevelsene jeg har hatt i Oslo

1  Takk, h_konm545
Anmeldt 14. juni 2021

Hyggelig gaterestaurant (ute og inne) nederst i Hegdehaugsveien nedenfor Lorry. Hyggelig betjening og god mat. Kan anbefales.

Takk, fredrikunnar2018
Anmeldt 26. juni 2020 via mobile enheter

På vei forbi en varm sommerettermiddag stoppet vi forvent glass kald hvitvin og litt småspise ved siden av, en ost og skknketallerken på delings.
Behagelig sted å sitte, mye roligere enn i gatene rundt. Det stoppet gleden....,hvitvinen var altfor varm, og maten var rene industriprodukter uten smak. Her var det ikke mye hjemmelaget, men til gjengjeld var det overpriset så det holdt.
Pinlig for en italiener.....

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, Hegjoh

Reisende som så på Rust, så også på

Har du vært i Rust? Del dine erfaringer!