“Opera: Svanesjøen ”

Sanguine Brasserie
Kjøkken: Norsk
Middagsalternativer: Frokost, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: På sjøsiden av operaens foajé finner du Sanguine Brasserie. Med en enorm glassfasade bak huset, er dette en av Oslos beste uteplasser, uansett sesong. Utsikten utover Oslofjorden er storslagen og i en klasse for seg selv. Om sommeren strekker restauranten helt ned til vannkanten. Sanguine og foajéområdet preges av et yrende liv og en sitrende forventning til kveldens forestilling.
Anmeldt 12. november 2018 via mobile enheter

Vi spiste middag før operaforestillingen. Hyggelig restaurant. Koselig rundt 6 mansbord. Hyggelig å se ut. Vi fikk god service an en hyggelig kelner. Rask og behagelig. 2 av oss valgte forrett: tartar. Veldig god og servert på alternativ måte. Ellers smakte kveite veldig godt. Vi fikk gode viner som passet til. Desserten jeg spiste: små konfekter med forskjellige spennende smaker. Smakte godt til kaffen. Takkk

1  Takk, annel939

Anmeldt 8. juli 2018

Flott vær, fellesferie og terrassen på Sanguine med utsikt over vannet. Overraskende lite besøkt, men for oss ble dette en hyggelig lørdag lunch med strålende salater (rekesalat og Cæsarsalat) og et glass god østerrisk hvitvin. Oppmerksomme og hyggelige servitører. Vi hadde lite å utsette på besøket, som også gir litt mindre masete omgivelser enn for eksempel på Aker Brygge. Vi koste oss!

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Per G
Anmeldt 26. juni 2018 via mobile enheter

Svært god service, og maten var god. Vi forventet litt høyere kvalitet på maten. Nydelig utsikt. Vil anbefale å ta en vin å se på utsikten.

Takk, 730henrikt
Anmeldt 22. juni 2018 via mobile enheter

Praktfull beliggenhet og fin uteplass. Opplevelsen er selvfølgelig aller best i solen og man kan sitte ute og nyte. Restauranten er i foajeen i operaen. Åpen for alle. Blir fort fullt og stressende under pauser i forestillingene.
Det er stort og åpent og kanskje noe sterilt inne. Dette fører også til opplevelse av mye støy. Dårlige stoler for å sitte over tid. Derimot å sitte på puter ute, i solen, på marmoren med et glass er en annen opplevelse.
Ganske stivt priset.
Servicen er så som så. Maten er ikke prøvd.
Utenom å være på Operaen for inntak av kultur ville jeg ikke gått hit for annet enn småspise og godt drikke. Og det siste passer best utendørs i solen.

Takk, Gullord
Anmeldt 10. juni 2018

Har vært her å spist før og vært fornøyd. Denne gangen var det dessverre triste greier. God service fra keldneren, men maten var dårlig. Vi hadde bestilt BOUILLABAISSE fiskesuppe og gledet oss. Ikke mye som minnet om det. Masse hvite bønner, et lite fiskestykke og noen ferdigpillede tørre reker.

Takk, Anne P

Reisende som så på Sanguine Brasserie, så også på

Har du vært i Sanguine Brasserie? Del dine erfaringer!