“70-årslag ble kjempesuksess”

Kjøkken: Norsk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 22. desember 2018 via mobile enheter

44 gjester som skulle serveres samtidig i de rustikke og nesten originale omgivelsene. En stor utfordring med 3 forskjellige retter, samt dessert.
Perfekt tilberedt oksefilet med ferske grønnsaker. En ren nytelse.
Andre som hadde fisk like fornøyde.
Raske med serveringen, diskret og dyktige.

Litt trekk for kronglete toaletter, men dette stedet er en perle som bør besøkes i all sin enkelhet!

1  Takk, 259heinh

2024 av 137 anmeldelser

Anmeldt 6. november 2018

Larsen var en restaurant man vel tenkte på som en av de gamle brune sammen med Valka, Krølle og Lorry. Det var før man på den tiden kunne bestille Kristiania frokost på Onkel Osvald som bestod av tyve Prins rød og ett glass portvin med eggeplomme.

Men stedet er tydeligvis populært for det var ganske godt besøkt når jeg kom innom for litt mat før hjemreise. Det viste seg at de serverer dagens til ganske rimelige priser og det jeg spiste den dagen var flesk og duppe. Absolutt smakfullt og hurtig servert. Lokalen er vel det man kan si det omvendte av minimalistisk og det er som andre nevner trangt mellom bordene.

Så ønsker man en liten nostalgisk tur noe tilbake i tid er ikke Larsen noe dårlig valg.

Takk, Lars R
Anmeldt 7. oktober 2018 via mobile enheter

Et litt brunt sted, nesten som å komme ril en hytte. Skikkelig hjemmekoselig. Maten er også skikkelig god, bra kvalitet. Bra priser. Mandager har de Norges beste kjøttkaker, og da ikke sånt skvip du får fra Fjordland. Her er det skikkelig hjemmelagde kjøttkaker, og de er sykt gode, eneste som klarer å måle seg med dette er min fars kjøttkaker, som han har blitt kjent for. Det er en kunst å lage gode kjøttkaker (snakker ikke om kjøttboller ala Spania - det er en helt annen story). All in all, er du sulten og ikke orker lage mat eller betale kjetting for maten, gå hit.

1  Takk, SteinG56
Anmeldt 30. september 2018 via mobile enheter

Jeg var her idag med familien min. Vi var utrolig fornøyd med maten vi fikk servert. Mannen min vil gjerne skryte av biffsmørbrødet han fikk. Beste biffen han har smakt. Smeltet på tunga. Utrolig god service. Og maten var kjempe god. Takk for oss for denne gang.

Takk, Holmen83
Anmeldt 9. juli 2018 via mobile enheter

Larsen har et godt kjøkken og ikke minst en utmerket «dagens»! Hver tirsdag er det kalvesnitzel, nydelig ( og sjelden) delikatesse til en rimelig penge. Tilsvarende lørdag - da er det nydelig indrefilet ! Hyggelig betjening og god service; vel verdt et besøk !

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Kjeeck

Reisende som så på Larsen Restaurant, så også på

Har du vært i Larsen Restaurant? Del dine erfaringer!