“Førjulsbesøk”

Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 13. desember 2018 via mobile enheter

Fikk bord uten reservasjon i en hektisk juletid. Spiste laks og kylling fra menyen. Helt ok mat. Litt dvaske tomater i salaten. Hyggelig service.

Takk, Grethe L

Anmeldt 9. desember 2018

Italiensk restaurant med hyggelig personale og god mat. Brukes også som frokostrestaurant for Comfort Grand Hotel Central, også det med stor lykke ;-)

Takk, Jostein G
Anmeldt 26. november 2018 via mobile enheter

Vi hadde bestilt bord i denne restauranten etter anbefalinger fra andre. Vi valgte forskjellige retter og smaksopplevelsene av maten var gode. Maten var velsmakende og god. Det som totalt ødela inntrykket og opplevelsen var mangel på service fra servitørene. Virket som ingen av dem hadde oversikt over oss gjester. Vi måtte flere ganger tilkalle dem, for å få oppmerksomheten. De var totalt fraværende denne ettermiddagen. Dette var synd, for mat og miljø var svært bra, men servitørene var uproffesjonelle og ikke tilstede på jobben sin.

Takk, travelmann3
Anmeldt 22. november 2018

De ansatte var ikke hyggelige, og man måtte oppsøke de for å få bestilt. De sto og pratet, og fulgte ikke med på gjestene. Flere gjester forlot restauranten uten å bestille, og jeg tipper det var pga manglende service.

Maten var helt ok. Ville heller gått på Olivia.

Takk, erifre
Anmeldt 17. november 2018 via mobile enheter

Vi tok en kjapp middag her, da vi sov på hotellet rett ved siden. Bra lokasjon er vel det mest positive vi kan si. Lite oppmerksomhet fra servitørene og helt middels mat. Vi spiste en kyllingrett hvor tilbehøret helt tydelig var varmet opp. Maten sto ikke til prisen.

2  Takk, Graaskjegg

Reisende som så på Bella Bambina, så også på

Har du vært i Bella Bambina? Del dine erfaringer!