“Italiensk spisested”

Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservater
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservater
Anmeldt 3. september 2019 via mobile enheter

Greit sted. Litt sommel med å gi oss bord. Kom raskt med meny og vann. Rask servering. Grei carbonara men litt smakløs. Hjalp med salt og pepperbøssen.
Tok sin tid å få betalt, servitøren fulgte ikke helt med så treghet på oppmerksomhet til bordet. Ellers et trivelig sted.

Dato for besøk: september 2019
Takk, margarethah2019

Anmeldt 3. september 2019 via mobile enheter

Hyggelig betjening, behagelig atmosfære inne. Rask servering av drikke og mat. God pasta carbonara, men litt al dente.

Dato for besøk: september 2019
Takk, 871jeanettea
Anmeldt 28. august 2019

Spiste en nydelig blåskjell-rett og god pommes frites med aioli som tilbehør. Servitøren ga gode anbefalinger om vin, og hun møtte oss med et godt humør slik at måltidet ble en god opplevelse.

Dato for besøk: august 2019
Takk, Kirsti J
Anmeldt 28. august 2019

Uhøflig og lite serviceinnstilt personale. Opplever kvinnelig ansatt som sur og vi følte oss mer til bry enn velkommen. Endte med at hun kjæftet på oss for en feil som personale hadde gjort. Ubehagelig. Lunken og smakløs mat. Drar ikke dit igjen

Dato for besøk: august 2019
Takk, Ane H
Anmeldt 20. august 2019

Her bestiller du mat og drikke i baren. Hekstisk og fullt på fine dager på uteserveringen. Greit sted for noe å drikke.

Dato for besøk: juni 2019
Takk, Svein G

Reisende som så på Bella Bambina, så også på

Har du vært i Bella Bambina? Del dine erfaringer!