“Ikke verdt det ”

Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 28. august 2021 via mobile enheter

Fullstendig bortkastet penger. Maten var smakløs, vi bestilte kyllingsalat og pasta med skinke og soppsaus, pastaen kjentes uferdig. Vi spiste ikke opp for å si det sånn. Personalet var høflig nok, men ikke interessert i tilbakemeldinger eller oppmerksomme på da vi kom eller hvordan maten smakte etc. Siste gang vi spiser der.

Takk, 612hegev

Anmeldt 7. august 2021

Tam og kjedelig mat, ikke verdt pengene. Servicen er i beste fall påtatt og innøvd, veldig lite oppmerksomme.

Takk, 955sirid
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Servitøren var sur og uhøflig. Maten var dårlig og smakte lite. Servitøren nektet å dele opp regningen i flere deler, fordi de var for «lite folk» på jobb.

Takk, Kristina R
Anmeldt 5. februar 2021

Vi måtte først vente utenfor i 15 minutter for å få anvist plass. Da vi kom inn var det ingen gjester der. Vi ønsket vindusplass men ble fortalt at alle var opptatt. (Ingen kom så lenge vi satt der.) Pastaen var lunken og klebrig, uten saus og nesten uten kjøtt. (Mest sannsynlig var maten lagret ferdig i kjøleskap og deretter oppvarmet i mikrobølgeovn.) Maten var helt smakløs. Vi ønsket ikke sopp og koriander men fikk det likevel. Vi måtte be om bestikk, servietter og øl/mineralvann lenge etter at maten ble servert. Kelneren nektet å snakke til oss og ropte høyt til kjøkkensjefen at vi var fulle av dritt (på italiensk.)

Dato for besøk: august 2020
2  Takk, Goldenblues
Anmeldt 29. oktober 2020

En liten bolognese var godt til kveldsmat. Fikk servert en god Peroni-øl og hadde en hyggelig samtale med servitøren. Anbefales, mye god smak

Dato for besøk: oktober 2020
2  Takk, Jan Olav M

Reisende som så på Bella Bambina, så også på

Har du vært i Bella Bambina? Del dine erfaringer!