“Skjerp dere Bella Bambina!”
Anmeldelse av Bella Bambina

Bella Bambina
Vurdert som nr. 1 071 av 1 558 Restauranter i Oslo
Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 28. august 2021 via mobile enheter

Som regel så spiser jeg alltid opp maten min, men her klarte jeg ikke å presse i meg mere av den usmakelige og fryktelig triste kyllingsalaten jeg fikk servert.
I etterklokskap så burde vi absolutt ha lest anmeldelser her først men det gikk litt fort i svingen. Jeg kan ikje fatte å begripe hvordan det er mulig å ha en restaurant i 2021 og lage så lite velsmakende mat. Altså jeg snakker her om en salat med litt kylling oppi. Hvor vanskelig kan det være???
Nei fy f, holder meg langt unna dette stedet fremover.
Jeg smakte også på pastaen kona fikk servert. Den ble heller ikke spist opp for å si det sånn.
Nei, skjerp dere ned maten hvis dere vil ha bedre score Bella Bambina!

Takk, marcuse927

Anmeldt 28. august 2021 via mobile enheter

Fullstendig bortkastet penger. Maten var smakløs, vi bestilte kyllingsalat og pasta med skinke og soppsaus, pastaen kjentes uferdig. Vi spiste ikke opp for å si det sånn. Personalet var høflig nok, men ikke interessert i tilbakemeldinger eller oppmerksomme på da vi kom eller hvordan maten smakte etc. Siste gang vi spiser der.

Takk, 612hegev
Anmeldt 7. august 2021

Tam og kjedelig mat, ikke verdt pengene. Servicen er i beste fall påtatt og innøvd, veldig lite oppmerksomme.

Takk, 955sirid
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Servitøren var sur og uhøflig. Maten var dårlig og smakte lite. Servitøren nektet å dele opp regningen i flere deler, fordi de var for «lite folk» på jobb.

Takk, Kristina R
Anmeldt 5. februar 2021

Vi måtte først vente utenfor i 15 minutter for å få anvist plass. Da vi kom inn var det ingen gjester der. Vi ønsket vindusplass men ble fortalt at alle var opptatt. (Ingen kom så lenge vi satt der.) Pastaen var lunken og klebrig, uten saus og nesten uten kjøtt. (Mest sannsynlig var maten lagret ferdig i kjøleskap og deretter oppvarmet i mikrobølgeovn.) Maten var helt smakløs. Vi ønsket ikke sopp og koriander men fikk det likevel. Vi måtte be om bestikk, servietter og øl/mineralvann lenge etter at maten ble servert. Kelneren nektet å snakke til oss og ropte høyt til kjøkkensjefen at vi var fulle av dritt (på italiensk.)

Dato for besøk: august 2020
2  Takk, Goldenblues

Reisende som så på Bella Bambina, så også på

Har du vært i Bella Bambina? Del dine erfaringer!