“Helt greit, men heller ikke mer enn det”
Anmeldelse av Jensens Bofhus

Jensens Bofhus
Vurdert som nr. 1 182 av 1 648 Restauranter i Oslo
Kjøkken: Grill, Sentraleuropeisk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 20. mai 2018

Fredag, tidlig ettermiddag - en sein lunsj. Prøvde oss på en lunsjbiff med tilbehør av fransk tomatsalat (hva som var fransk med denne vites ikke - se bilde) og hvitløksjampinjong. En av oss valgte pils og en valgte husets vin ... vannet var dog det bedste. Kjøkkenet kunne ikke tilby medium-rå, så det ble en medium biff og en godt stekt, ikke verdens møreste så kniven var høyst nødvendig.

Takk, Mr H

Anmeldt 8. mai 2018

Hei, vi var hos dere i Storgaten i går og hadde gledet oss til et hyggelig måltid hos dere. Vi bestilte 1 stor, 1 medium brus og 1farris. 2voksne menyer og en barnemeny. Når hun kom med drikka, hadde hun med 2 store brus og en farris. Bemerket at vi hadde bestilt 1 medium drikke. Da tok hun med seg den store drikka tilbake og helte det over i et medium glass. Kom tilbake med det men ingen beklagelse om at hun hadde gjort feil. Så kommer maten til oss voksne og da spør jeg hvor barnemenyen er. Da ser hun på meg og lurer på hva hun skal bestille, altså så hadde hun ikke klart å få med seg bestillingen fra oss. Måtte bestille på nytt. Ingen beklagelse. Når hun kom med barnebestillingen sa jeg at dette bør vi få en rabatt på. Ja hun skulle ordne det. Maten var veldig god. Når vi ba om regningen sa han at han hadde tatt vekk den medium brusen. Sa til han at dette var dårlig rabatt, da lurte han på om det var noe annet feil. Forklarte hva som hadde skjedd (noe han var fult klar over) og da kom den 1 og eneste beklagelsen. Jeg syntes dette var meget dårlig service og behandling av kunder. Har vært på flere resturanger fra deres kjede, sist i København og aldri opplevd makan. Så heretter blir det ikke noe mere Jensens bøffhus og kommer ikke til å anbefale dere for andre. Hilsen en skuffet kunde. Ann Kristin

2  Takk, annk632018
Anmeldt 2. mai 2018 via mobile enheter

Vi fikk et bord ganske raskt, men vi var kanskje de siste. Mens vi venta på å bli server (tokk 20 min) så ble vente plassen full av folk mens de fem som jobba sto bak disken.
Da vi endelig fikk maten etter 50 minutta så var den medium biffen mer på kanten av ikke steikt og den well-done biffen var medium. Det var ikke feil, de er bare dårlig å steike maten. Den smakte godt uansett. Helt spiselig. Når vi ventet på desserten så gikk en av oss på do og det ble helt klart at det er flere ting de ikke kan. Det å steike biff og vaske bad er ikke det de er best på. Også er kelnerne deres veldig treige. I det hele ikke så fornøyd.

1  Takk, Linda P
Anmeldt 14. april 2018 via mobile enheter

Rask servering.
Store porsjoner med god salat.
Litt stusselig hvitløksbrød.
Kjedelig innredning, ikke veldig koselig.

Takk, 942bente
Anmeldt 3. mars 2018 via mobile enheter

Jeg og min samboer bestemte oss for å spise på Jensen Bøfhus en lørdag ettermiddag. Vi fikk etter noen minutter venting et bord sentralt plassert ved trappa til kjelleren. Plassering og atmosfære i lokalet var ikke på topp, men jeg tenkte at god mat ville rette opp inntrykket. Vi bestilte hver sin burger og hvitløksbrød til forrett. Hvitløksbrødene var tørre og sprøe. Når vi fikk servert hamburgerne reagerte min samboer på at pommes fritten var kalde og slangne. Hamburgeren til min samboer var ikke gjennomstekt, med rått kjøtt. Når vi fikk regningen ble det opplyst til servitøren om hamburgeren som var rå. Svaret fra servitøren var: "Dere ble vel mette"
Jensen Bøfhus er ikke en plass jeg kommer til å spise på i fremtiden.

1  Takk, Ståle M

Reisende som så på Jensens Bofhus, så også på

Har du vært i Jensens Bofhus? Del dine erfaringer!