“Dårlig servise”

Kjøkken: Grill, Sentraleuropeisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 7. november 2018

Fire venner skulle ha en hyggelig middag felles. Måtte vente over en halv time på ett bord som hele tiden sto tomt. Bestillingen gikk fort men når maten kom måtte to retter sendes i retur . To andre måtte spise opp innen de andre to fikk sin mat igjen.
Fortsatt var det ikke helt det som var bestilt. Vinet i karaffel var varmt og helt ødelagt at drikke fast prist var 249. for en halv karaffel.Vi klaget på dette ty den middag som skulle vare hyggelig ble ikke det. Fikk svar at vi kunde få kaffe og tilbehøret gratis men vi sa at de nok måtte gi oss noe dessert også. Alt i alt var maten ok men hele måltiden og kosen uteblev.

Takk, 812tommy

Anmeldt 2. november 2018 via mobile enheter

Lunken burger blodig, vassen kald pomm fri og det tok 45 minutter fra bestilling til servering. Dessverre hadde vi ikke tid til å klage grunnet forestilling. Aldri mer hit, tidligere besøk var bra. Kokken måtte ha tatt ferie

1  Takk, Kainsi
Anmeldt 23. oktober 2018 via mobile enheter

Vi ringte og bestilte bord til 9 på relativt kort varsel - og en hyggelig servitør klarte å ordne bord så vi fikk sitte sammen. Restauranten var full da vi kom, men bordet sto klart, så vi slapp å vente. Servitøren var hyggelig, og maten kjempegod. Både biff, spareribs, salat og hamburger var raskt på plass, og riktig tilberedt etter ønsker. Kommer gjerne igjen

Takk, 17stigb
Anmeldt 14. oktober 2018 via mobile enheter

Vi var 2 stk og hadde bestilt bord kl 17 og vi ankom presis og fikk bord og meny,så satt vi der og ventet på servitøren som ikke kom,sto 5 stk bak disken og hang mens ei vasket bord,da hun kom i nærheten hvor vi satt måtte æ spørre om det var noen servitører som hadde fått tildelt vårt bord når ingen reagerte,da hadde vi sittet i 15 min å ventet,kom endelig en unggutt som ekspederte oss,vi bestilte mat og mannen skulle ha rødvin,han spurte servitøren om den var god og pekte på en vin,og servitlren sa at det visste han ikke for han hadde ikke smakt den,he he sånt sier man ikke.
Siden vi ventet så lenge så skulle vi få en kompensasjon og det var gratis dessert som vi ikke fikk.
Det var mange bord ledige og servitører som ikke visste hva di skulle gjøre og mange som ventet på maten.klokken ble 17.45 da vi fikk maten og måtte enda vente på servitøren før han dukket opp igjen og vi kunne be om regninga,kl 18.30 kunne vi endelig gå og det er det verste biffstedet jeg noen gang har vært på,styr unna der før servitørene får ordentlig opplæring,måtte til og med betale 25 kr for kaffien og ingen dessert fikk vi.

1  Takk, 933siri
Anmeldt 13. oktober 2018 via mobile enheter

Hele veggen i restauranten var full av fluer. Gjorde servitør oppmerksom på det da vi gikk, han beklaget og sa at mange hadde klaget på det og de hadde prøvd å gjøre noe med det.

Ba om medium biff, den var nesten rå. Servitør tok den tilbake og fikk stekt den mer. Fikk samtidig påfyll av poteter og sopp, det var bra!

Takk, Fraggleberg

Reisende som så på Jensens Bofhus, så også på

Har du vært i Jensens Bofhus? Del dine erfaringer!