“Helt ok”

Kjøkken: Grill, Sentraleuropeisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 26. januar 2019 via mobile enheter

Jeg og min samboer dro dit i lunchen for å spise mat. Måtte vente 40 min før maten kom. Servitørene ga god service og maten var god, men det virker som om servitørene har for mye å gjøre og at de er underbemannet på kjøkkenet.

Takk, Dreamer159612

Anmeldt 15. januar 2019 via mobile enheter

Jensen bøfhus er kanskje mest kjent middag,
men vi har besøkt dem på jakt etter en god lunsj.
Min kone spiste en mørbrad biff og jeg hamburger begge med chips.
Meget god og rimelig lunsj rundt 100 kr.

Takk, tromath
Anmeldt 12. januar 2019 via mobile enheter

Middelmådig mat og service! Litt samlebandinntrykk. ‘Kokt’ entrecote og litt tørr indrefilet. Vi prøver et annet sted neste gang.

Takk, HelenE1670
Anmeldt 15. desember 2018 via mobile enheter

Veldig travel kveld på restauranten, men det er ingen unnskyldning for dårlig service og middelmådig mat.

Takk, GunnV28
Anmeldt 6. desember 2018 via mobile enheter

Hadde en hyggelig opplevelse på denne restauranten for 3 år siden. Prøvde derfor igjen. Skuffet. «Medium stekt» biff var blodig og lite stekt.
Hovedretten og forretten kom samtidig; «Ja, sånn er det av og til» var svaret da vi stusset på dette. Betjeningen virket tafatte og lite smil; reagerte på at de ikke snakket sammen. Vi måtte vente lenge både for å bestille og få kontakt med betjeningen. Servitør tok betaling og snudde ryggen til; kunne spandert på seg et smil og «ha en fortsatt hyggelig kveld»
Her er det forbedringspotensiale; ser det er flere som har mindre gode opplevelser her.

Takk, IHelvig

Reisende som så på Jensens Bofhus, så også på

Har du vært i Jensens Bofhus? Del dine erfaringer!