“Helt ok sted.”

Kjøkken: Grill, Sentraleuropeisk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

Fikk ikke maten på likt. Dersom du bestillte forrett så fikk du det samtidig som hovedretten. De jeg spiste med fik hovedretten sin før jeg fikk forretten min. Utrolig rart. Grei mat.

Takk, mortenferk

Anmeldt 10. juni 2021 via mobile enheter

Jeg har ikke noe forhold til denne kjeden fra før, så jeg kom inn en ettermiddag med et åpent sinn. Jeg var på jobb i Oslo og tenkte meg et greit biffmåltid kunne smake. Dessverre må jeg si meg særdeles skuffet med Bøfhus denne gangen.

Forretten ble en kurv med litt mikset, løkring, kyllingvinger ol. So far so good, men så skal det mye til for å ikke lage den type ting ok.

Jeg bestilte mørbad 190gram med fries, husets saus og ekstra salat i tillegg. Medium rare biff, da jeg liker den saftig og blodig.

Første forsøk var en tragedie. Biffen var well done, tørr og altfor mye pepper på.

Andre forsøk var bedre stekt, men biffen var seig og nesten uspiselig.

Pommes fritesen var ikke crispy, men seig og usmakelig.

Salaten var det beste med måltidet.

Råvarene her er åpenbart ikke de beste, og det kan ikke jobbe en skikkelig kokk på dette kjøkkenet.

Jeg kommer ikke tilbake.

Dato for besøk: mai 2021
1  Takk, Martin H
Anmeldt 13. februar 2021 via mobile enheter

Jeg var her med min 13-år gamle sønn og to av vennene han som skulle feire bursdag.
De ville naturligvis ikke ha "gamle fattern" sammen med seg, så personalet ordnet et eget bord til meg med oversikt over gutta.

Jeg spiste 3-retteren som var veldig god. Perfekt stekt biff. Kvaliteten på kjøttet går eksempelvis BigHorn en høy gang. Og tallerken var ren for alt mulig tull...
Biff.... Pommes frites..... Saus... Perfekt... ikke no' tam salat eller annet rask...

Desserten, en belgisk vaffel med is var kjempebra og det var rikelig mengde is...

Eneste jeg vil sette fingeren på var at gutta slet litt med å få kontakt med personalet.

Men vi kommer definitivt tilbake hit på biffmiddag.

Dato for besøk: februar 2021
1  Takk, YALLAMANN
Anmeldt 13. januar 2021

Dette er mitt 4 besøk hos Jensen bøfhus. Er ingenting og klage på. Alltid god mat og hyggelig betjening. Anbefales :)

Dato for besøk: januar 2021
1  Takk, Obranca
Anmeldt 18. desember 2020

Til og med verre enn Egons og Big Horn, og det skal mye til.
Flat cola.
Strip steak som var overstekt, bearnaise som smaker altfor søtt, helt elendig smak og det kan ikke kalles bearnaise, peppersaus som smaker brun saus med litt whiskey oppi, tilsatt litt sort pepper. De har en whiskeysaus, og det de gjør er å bruke denne og putte oppi sort pepper.
Begge sausene er ferdiglaget på store dunker/poser.
Fløtepoteter med altfor mye væske.

Og etter noen timer er jeg dårlig i magen.

Nei nei !

Dato for besøk: desember 2020
1  Takk, Frimand73

Reisende som så på Jensens Bofhus, så også på

Har du vært i Jensens Bofhus? Del dine erfaringer!