“IKKE VERDT ET BESØK!!!! Vi var 6 stk. Som feiret bursdag, besøket var en Katastrofe! Kommer aldri igjen, og vil fraråde ALLE å g”
Anmeldelse av Jensens Bofhus

Jensens Bofhus
Vurdert som nr. 1 322 av 1 556 Restauranter i Oslo
Kjøkken: Grill, Sentraleuropeisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Forferdelig dårlig opplevelse! Maten kom "aldri" Rå biff- ble godt stekt. 3 servitører roter, og overkjører gjestene

1  Takk, katrinb323

Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

Ventet 40 minutter på maten. Burgeren var god, men pommes fritesen var kald. Ekstemt dårlig service. Når vi var så godt som ferdige med å spise kom en servitør bort i forbifarten å spurte om maten smakte. Fikk da beskjed om at jeg kunne få ny pommes frites, noe jeg takket nei til da det var gått så lang tid allerede. Ble ikke tilbudt kompensasjon eller så mye som et beklager. Ellers så vi ikke noe til servitørene. Utrolig dårlig!!!!!

Takk, Erik F
Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

Fikk ikke maten på likt. Dersom du bestillte forrett så fikk du det samtidig som hovedretten. De jeg spiste med fik hovedretten sin før jeg fikk forretten min. Utrolig rart. Grei mat.

Takk, mortenferk
Anmeldt 10. juni 2021 via mobile enheter

Jeg har ikke noe forhold til denne kjeden fra før, så jeg kom inn en ettermiddag med et åpent sinn. Jeg var på jobb i Oslo og tenkte meg et greit biffmåltid kunne smake. Dessverre må jeg si meg særdeles skuffet med Bøfhus denne gangen.

Forretten ble en kurv med litt mikset, løkring, kyllingvinger ol. So far so good, men så skal det mye til for å ikke lage den type ting ok.

Jeg bestilte mørbad 190gram med fries, husets saus og ekstra salat i tillegg. Medium rare biff, da jeg liker den saftig og blodig.

Første forsøk var en tragedie. Biffen var well done, tørr og altfor mye pepper på.

Andre forsøk var bedre stekt, men biffen var seig og nesten uspiselig.

Pommes fritesen var ikke crispy, men seig og usmakelig.

Salaten var det beste med måltidet.

Råvarene her er åpenbart ikke de beste, og det kan ikke jobbe en skikkelig kokk på dette kjøkkenet.

Jeg kommer ikke tilbake.

Dato for besøk: mai 2021
1  Takk, Martin H
Anmeldt 13. februar 2021 via mobile enheter

Jeg var her med min 13-år gamle sønn og to av vennene han som skulle feire bursdag.
De ville naturligvis ikke ha "gamle fattern" sammen med seg, så personalet ordnet et eget bord til meg med oversikt over gutta.

Jeg spiste 3-retteren som var veldig god. Perfekt stekt biff. Kvaliteten på kjøttet går eksempelvis BigHorn en høy gang. Og tallerken var ren for alt mulig tull...
Biff.... Pommes frites..... Saus... Perfekt... ikke no' tam salat eller annet rask...

Desserten, en belgisk vaffel med is var kjempebra og det var rikelig mengde is...

Eneste jeg vil sette fingeren på var at gutta slet litt med å få kontakt med personalet.

Men vi kommer definitivt tilbake hit på biffmiddag.

Dato for besøk: februar 2021
1  Takk, YALLAMANN

Reisende som så på Jensens Bofhus, så også på

Har du vært i Jensens Bofhus? Del dine erfaringer!