“Helt forferdelig! Ventet 1”
Anmeldelse av Jensens Bofhus

Jensens Bofhus
Vurdert som nr. 1 324 av 1 556 Restauranter i Oslo
Kjøkken: Grill, Sentraleuropeisk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Helt forferdelig! Ventet 1 time og 40 min på maten. Ingen hadde kontroll over noe. Fikk aldri Desserten. Ene kelneren var tydeligvis mer opptatt av å finne ut når dem stengte enn å servere, en annen forsøkte å insinuere etter eller annet om kokain til oss. Maten var bra da det tilslutt kom, men ingen grønnsaker eller salat. Så anbefaler folk å styre unna dette kaoset! En barnehage med voksne folk.

Takk, Snupsn

Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Rotet med bestillinger. Fikk ikke forrett eller dessert som bestilt. Tok 2 timer før vi fikk biffen. Virker som det er alt for lite folk på jobb. Fikk refundert noe av kjøpesum, men vi sitter igjen med et veldig dårlig inntrykk.

Takk, Olsbor
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Forferdelig dårlig opplevelse! Maten kom "aldri" Rå biff- ble godt stekt. 3 servitører roter, og overkjører gjestene

1  Takk, katrinb323
Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

Ventet 40 minutter på maten. Burgeren var god, men pommes fritesen var kald. Ekstemt dårlig service. Når vi var så godt som ferdige med å spise kom en servitør bort i forbifarten å spurte om maten smakte. Fikk da beskjed om at jeg kunne få ny pommes frites, noe jeg takket nei til da det var gått så lang tid allerede. Ble ikke tilbudt kompensasjon eller så mye som et beklager. Ellers så vi ikke noe til servitørene. Utrolig dårlig!!!!!

Takk, Erik F
Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

Fikk ikke maten på likt. Dersom du bestillte forrett så fikk du det samtidig som hovedretten. De jeg spiste med fik hovedretten sin før jeg fikk forretten min. Utrolig rart. Grei mat.

Takk, mortenferk

Reisende som så på Jensens Bofhus, så også på

Har du vært i Jensens Bofhus? Del dine erfaringer!