“Elendig service”

Kjøkken: Grill, Sentraleuropeisk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 23. august 2021 via mobile enheter

Elendig service. Sto og ventet på bord i 20 minutter uten at noen reagerte. Fikk endelig bord og da tok det ytterliger 20 minutter før vi fikk bestilt

Takk, LasseL297

Anmeldt 14. august 2021

Bestilte meg en medium indrefilet, den hadde kanskje en stekeskorpe men ikke mer enn det. Ba om en ny og det tok 45 minutter hvis ikke mer å steke en ny indrefilet Så mye jobb å gjøre her! Dere har restaurant i Oslo og et kjent navn, dere må forbedre ALT

Takk, 882remil
Anmeldt 27. juli 2021

Her var det ikke god service lenger. Fikk henvist en sitteplass og fikk beskjed at vi måtte bruke en app for å bestille mat. Ikke fungerte den skikkelig heller. Fikk kun bestille en størrelse biff og kun pommes fries. Hvor ble de gode fløtepotetene av. Nei dette var dårlig. Vi forlot plassen uten å bestille noe.

Takk, Marianne F
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Helt forferdelig! Ventet 1 time og 40 min på maten. Ingen hadde kontroll over noe. Fikk aldri Desserten. Ene kelneren var tydeligvis mer opptatt av å finne ut når dem stengte enn å servere, en annen forsøkte å insinuere etter eller annet om kokain til oss. Maten var bra da det tilslutt kom, men ingen grønnsaker eller salat. Så anbefaler folk å styre unna dette kaoset! En barnehage med voksne folk.

Takk, Snupsn
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Rotet med bestillinger. Fikk ikke forrett eller dessert som bestilt. Tok 2 timer før vi fikk biffen. Virker som det er alt for lite folk på jobb. Fikk refundert noe av kjøpesum, men vi sitter igjen med et veldig dårlig inntrykk.

Takk, Olsbor

Reisende som så på Jensens Bofhus, så også på

Har du vært i Jensens Bofhus? Del dine erfaringer!