“Stay away!”

Kjøkken: Grill, Sentraleuropeisk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 17. september 2021

Vi var en familie på 8 som hadde bestilt bord en lørdagskveld. Vi hadde så vidt satt oss ned før servitøren kom og spurte om drikke. Men servicen varte like lenge. Det tok lang tid mellom hver gang servitøren kom til bordet. Maten var grei, men det manglet ting som vi hadde bestilt. Da vi spurte etter det virket det som h*n ville krangle om vi hadde bestilt det. Vi fikk aldri tilbud om mer drikke og vi fikk aldri anledning til å be om mer. Det tok lang tid før de kom og ryddet bordet og da måtte vi si ifra om det! Desserten var kjedelig! Og sjokoladekaken som var fylt med belgisk sjokolade var heelt tørr!! Alt inalt var hele opplevelsen kjedelig!!

Dato for besøk: september 2021
Takk, karehe

Anmeldt 23. august 2021 via mobile enheter

Elendig service. Sto og ventet på bord i 20 minutter uten at noen reagerte. Fikk endelig bord og da tok det ytterliger 20 minutter før vi fikk bestilt

Takk, LasseL297
Anmeldt 14. august 2021

Bestilte meg en medium indrefilet, den hadde kanskje en stekeskorpe men ikke mer enn det. Ba om en ny og det tok 45 minutter hvis ikke mer å steke en ny indrefilet Så mye jobb å gjøre her! Dere har restaurant i Oslo og et kjent navn, dere må forbedre ALT

Takk, 882remil
Anmeldt 27. juli 2021

Her var det ikke god service lenger. Fikk henvist en sitteplass og fikk beskjed at vi måtte bruke en app for å bestille mat. Ikke fungerte den skikkelig heller. Fikk kun bestille en størrelse biff og kun pommes fries. Hvor ble de gode fløtepotetene av. Nei dette var dårlig. Vi forlot plassen uten å bestille noe.

Takk, Marianne F
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Helt forferdelig! Ventet 1 time og 40 min på maten. Ingen hadde kontroll over noe. Fikk aldri Desserten. Ene kelneren var tydeligvis mer opptatt av å finne ut når dem stengte enn å servere, en annen forsøkte å insinuere etter eller annet om kokain til oss. Maten var bra da det tilslutt kom, men ingen grønnsaker eller salat. Så anbefaler folk å styre unna dette kaoset! En barnehage med voksne folk.

Takk, Snupsn

Reisende som så på Jensens Bofhus, så også på

Har du vært i Jensens Bofhus? Del dine erfaringer!