“Lammen må prøves!”

Kjøkken: Indisk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 9. november 2018 via mobile enheter

Fantastisk sted, dro kun med de fineste opplevelsene. Jeg bestilte mye mat og alt smakte himmelsk, kan med sikkerhet si at dette er stedet jeg drar til de små av!

1  Takk, Aleorstho

Anmeldt 22. oktober 2018

Bestilte herfra igjennom Foodora. Etter vi hadde lagt inn bestillingen gikk vi på tripadvisor for å sjekke anmeldelser. Ble litt bekymret om lite mengde da vi er to voksne som var veldig sultne. Her har de tydeligvis tatt til seg kritikken fra tidligere anmeldeser, for vi begge fikk to store porsjoner med nydelig mat.

Begge nan-brødene var varme og gode. Perfekt stekt.

Tusen takk :)

1  Takk, Matlyst85
Anmeldt 23. september 2018 via mobile enheter

Koselig sted på Grunerløkka, fin atmosfære og hyggelig service. Servere indisk mat som man kjenner igjen. Gode porsjoner og god smak. Anbefales.

Takk, GlennAbrahamsen
Anmeldt 23. september 2018 via mobile enheter

God atmosfære, vennlig og imøtekommende personale og god mat ble vår datters feiring i restauranten- i restaurantens eget chambree separe. Vi fikk frihet til å pynte med bilder på veggene, og holde taler, der personalet dempet musikken av hensyn til arrangementet. Om det skulle settes fingeren på noe, kunne det vært mere profesjonalitet i raskere servering og skjenking av glass/ servisering av gjestene. Dette hadde restauranten klart utmerket med mere personalet når det arrangeres større selskap. Men alt i alt et godt minne for livet for vår datters store festdag/ konfirmasjon

Takk, Lill Anika F
Anmeldt 4. september 2018 via mobile enheter

Var der en mandag kveld. Uoppmerksom betjening, ok mat. Litt for mild, de spurte oss ikke om styrke. Dessert- og kaffemenyen stemte ikke, de hadde ikke nesten noe av det de oppgav.

2  Takk, MarteSH

Reisende som så på Riwaj of India, så også på

Har du vært i Riwaj of India? Del dine erfaringer!