“Flott særpreg og knall mat”
Anmeldelse av Riwaj of India

Riwaj of India
Kjøkken: Indisk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 7. januar 2019 via mobile enheter

Jeg ble anbefalt denne restauranten av kolleger, og den innfridde forventningene så det holdt!

Jeg har testet en rekke indiske restauranter i Oslo by. Riwaj har et eget særpreg som skiller seg fra de mer «generiske» opplevelsene, både i form av mat og atmosfære. Interiøret er mørkt og klassisk – men samtidig moderne – stemning og lyssetting dus, og utvalget i menyen rikt på gode retter.

Vi var tre gubbs som prøvde tre ulike retter på deling (i tillegg til Nan). Faktisk prøvde jeg min første Haryali Cheese Nan og cheese and Chili Nan (i tillegg til peshawari, selvfølgelig). Hellige Ganesha så godt det var – et helt nødvendig innslag til grytene.

Hovedrettene ble Butter Chicken, Saag Gosht og Jinga Masala (se bilder). Smørkyllingen var upåklagelig (saftig og balansert tomatsaus), Saag Gosht var på linje med tilsvarende spinatgryter fra andre restauranter (for øvrig en favoritt) og jinga masala var helt himmelsk! Rettene var middels til store i størrelse; med tre retter fordelt på tre mannfolk (+ 3 nan) ble vi svært mette.

Intet å utsette på betjeningen; hyggelig og oppmerksomme. Maten kom raskt, men det var ikke mange i restauranten da vi spiste. Man får som vanlig og slik kutymen er en knasende appetittvekker med div chutney.

Dato for besøk: januar 2019
1  Takk, magnuss704

1923 av 182 anmeldelser

Anmeldt 13. november 2018

Fin atmosfære, nydelig sted og gode sitteplasser. Lammen jeg fikk var god! Og i tillegg godt krydret som jeg ønsket.

1  Takk, Mathias S
Anmeldt 13. november 2018 via mobile enheter

Beste stedet å gå på date, utrolig hyggelig service ogveldig god mat! Stedet skaper god stemning og anbefales til alle!

1  Takk, Atakan Y
Anmeldt 9. november 2018 via mobile enheter

Fantastisk sted, dro kun med de fineste opplevelsene. Jeg bestilte mye mat og alt smakte himmelsk, kan med sikkerhet si at dette er stedet jeg drar til de små av!

1  Takk, Aleorstho
Anmeldt 22. oktober 2018

Bestilte herfra igjennom Foodora. Etter vi hadde lagt inn bestillingen gikk vi på tripadvisor for å sjekke anmeldelser. Ble litt bekymret om lite mengde da vi er to voksne som var veldig sultne. Her har de tydeligvis tatt til seg kritikken fra tidligere anmeldeser, for vi begge fikk to store porsjoner med nydelig mat.

Begge nan-brødene var varme og gode. Perfekt stekt.

Tusen takk :)

1  Takk, Matlyst85

Reisende som så på Riwaj of India, så også på

Har du vært i Riwaj of India? Del dine erfaringer!