“Fantasisk mat og god service!”
Anmeldelse av Riwaj of India

Riwaj of India
Kjøkken: Indisk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 24. januar 2019 via mobile enheter

Fantastisk mat og god service. Som noe urutinerte på indisk fikk vi god hjelp til en velge en god og variert middag! Upåklagelig atmosfære og anbefales på det sterkeste!

1  Takk, Ressijr

Anmeldt 8. januar 2019 via mobile enheter

Nydelig mat (spiste Butter Chicken). Rik på gode smaker. Koselig restaurant med masse sjarm og svært profesjonelle servitører Rikelig utvalg på menyen til en god pris. Anbefales også til familier. Må oppleves!

1  Takk, Marit J
Anmeldt 7. januar 2019 via mobile enheter

Jeg ble anbefalt denne restauranten av kolleger, og den innfridde forventningene så det holdt!

Jeg har testet en rekke indiske restauranter i Oslo by. Riwaj har et eget særpreg som skiller seg fra de mer «generiske» opplevelsene, både i form av mat og atmosfære. Interiøret er mørkt og klassisk – men samtidig moderne – stemning og lyssetting dus, og utvalget i menyen rikt på gode retter.

Vi var tre gubbs som prøvde tre ulike retter på deling (i tillegg til Nan). Faktisk prøvde jeg min første Haryali Cheese Nan og cheese and Chili Nan (i tillegg til peshawari, selvfølgelig). Hellige Ganesha så godt det var – et helt nødvendig innslag til grytene.

Hovedrettene ble Butter Chicken, Saag Gosht og Jinga Masala (se bilder). Smørkyllingen var upåklagelig (saftig og balansert tomatsaus), Saag Gosht var på linje med tilsvarende spinatgryter fra andre restauranter (for øvrig en favoritt) og jinga masala var helt himmelsk! Rettene var middels til store i størrelse; med tre retter fordelt på tre mannfolk (+ 3 nan) ble vi svært mette.

Intet å utsette på betjeningen; hyggelig og oppmerksomme. Maten kom raskt, men det var ikke mange i restauranten da vi spiste. Man får som vanlig og slik kutymen er en knasende appetittvekker med div chutney.

1  Takk, magnuss704
Anmeldt 13. november 2018

Fin atmosfære, nydelig sted og gode sitteplasser. Lammen jeg fikk var god! Og i tillegg godt krydret som jeg ønsket.

1  Takk, Mathias S
Anmeldt 13. november 2018 via mobile enheter

Beste stedet å gå på date, utrolig hyggelig service ogveldig god mat! Stedet skaper god stemning og anbefales til alle!

1  Takk, Atakan Y

Reisende som så på Riwaj of India, så også på

Har du vært i Riwaj of India? Del dine erfaringer!