“Fantastisk”
Anmeldelse av Bari Pizza

Bari Pizza
Kjøkken: Pizza
Anmeldt 4. desember 2018 via mobile enheter

Godt mat og service. Dessuten ligger den ganske sentralt til, og det var et fint og hyggelig spissted!

Takk, baardole

Anmeldt 29. oktober 2018 via mobile enheter

Bestilte to falafel og en gyros, hvor ingen av disse falt i smak. Falafelen smakte papp, i tillegg til at vi mistenker at dressingen var av typen thousand island. Gyrosen var sterk på smak, og smakte ikke gyros. Kjøttet i gyrosen falt i smak, mens krydderet ødela. Fant også et sort hår i falafelen min, som gjorde at denne matopplevelsen havna i søpla.

Takk, ingridjohansen1
Anmeldt 1. april 2015 via mobile enheter

Vi skulle bare ha noe kjapt å spise på vei til en bar. Pizza var helt greit for den prisen, men hadde ganske kraftig gulrot smak i tomatsausen som var litt rart. Koselig østeuropeisk pappmasje interiør og lukt av mugg.

Takk, Lukaz K
Anmeldt 8. februar 2015

Hit bør du gå, både for takeaway og om du ønsker å sitte ned og spise.
Jeg skulle møte noen på Cafe Sara, men der var det jo stappfullt. Fredag....
Jeg måtte ha mat, og begynte å rusle bortover Torggata, og oppdaget dette stedet.
Litt skeptisk, men så flere personer inne og fant ut at dette nok var et godt tegn.
Jeg ble veldig positivt overrasket. Hyggelig betjening, rask service, og god mat. Billig var det også. Så om du skal ha et raskt måltid, er dette en av de bedre stedene å gå.

Dato for besøk: februar 2015
    • Atmosfære
2  Takk, Morten_Storholm
Denne anmeldelsen ble oversatt fra Engelsk. Vis original
Anmeldt 15. september 2014

Med prisene i Oslo var jeg glad for å finne dette stedet med vennlig personale. Det er en kebab-pizza sted så ikke forvent noe fancy. Vi dro til Rest Inn i Storgata hvor ølet koster 39 kr.

Takk, andy_scot_uk
Denne anmeldelsen er den subjektive meningen til et Tripadvisor-medlem og kommer ikke fra Tripadvisor LLC. Tripadvisor sjekker anmeldelser.Opprinnelig sendt inn på Engelsk på www.tripadvisor.co.uk. Vis original

Reisende som så på Bari Pizza, så også på

Har du vært i Bari Pizza? Del dine erfaringer!