“Super god pizza med sprø god skorpe”
Anmeldelse av Bari Pizza

Bari Pizza
Kjøkken: Pizza
Anmeldt 8. september 2021

Nydlig god italiensk bunn. God ost med supert utvalg av topping. Hyggelig personale med super pizza.

Dato for besøk: september 2021
Takk, sondreb600

Anmeldt 7. juli 2020 via mobile enheter

God mat, rask servering. Lokalet så rent og pent ut og den ansatte var hyggelig. Har glutenfrie alternativ

2  Takk, KatarinaJ33
Anmeldt 14. september 2019 via mobile enheter

Du får ikke det du bestiller, de har ikke kontroll. Maten er elendig, ikke det de reklamerer for og virkelig ikke verdt det. Hold unna!

Dato for besøk: september 2019
Takk, 460renatet
Anmeldt 23. juni 2019 via mobile enheter

Etter flere gode måltider her ville jeg ta med vennene mine hit for en matbit etter ølfestivalen. En ikke alt for vennlig fyr møtte oss i kassa. Han fløy ut og inn av lokalet. Når vi så får ta hans kommenterte vi at dette kom til å ta tid. 10 korte minutter senere var alles mat på bordet. Alt servert i små porsjoner på plasttallerkener. Vi så litt rart bort på hverandre å begynte å spise. Selv med små porsjoner spiste ingen av oss opp maten. Den smakte ikke godt. Hadde selv mix av kylling og biff. Det var tørt og smakløst. Kan ikke huske sist jeg fikk så elendig mat. Det eneste som reddet det fra 1 stjerne er ventetiden. Men ville heller ventet 10 min til for å få det nystekt og krydret. Blir ikke Bari på oss neste gang

Dato for besøk: juni 2019
1  Takk, AtleS3
Anmeldt 11. mai 2019 via mobile enheter

Matforgitftet av måten, servicefag utrolig dårlig ønsket ikke høre allergier som de som bestilte hadde.

Dato for besøk: mai 2019
1  Takk, Einar Kristoffe... B

Reisende som så på Bari Pizza, så også på

Har du vært i Bari Pizza? Del dine erfaringer!