“Vendlig bra burger!”

Kjøkken: Meksikansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 16. november 2018

I denne byen hvor høypris-segmentet av burgere tar av, var ikke dette stedet på burger-radaren min da jeg bare stakk innom for en øl. Desto mer gledelig overrasket over resultatet, som jeg kjapt kunne sammenlikne med flere såkalt gourmetburger-steder etter nylige besøk i slike. Og dette var fullt på den høyden! Jeg er kanskje preget av å ha gått uttafor komfort-sonen med en variant tung på chevre og rødbeter, og blitt begeistret av dette i seg selv, men også tilberedelse, presentasjon, smak og etterdønningenes ettersmak- og metthetsfølelse (ikke ALT FOR mett) er noe jeg gjerne vil oppleve igjen.
Dette var en typisk lønningspils-fredag-ettermiddag- med travelt og litt ståkete, men betjeningen holdt koken på en positiv måte. Det betyr at stedet er et fint alternativ for den slags også - om man bestiller gruppebord i god tid, tipper jeg...

1  Takk, 899daga

Anmeldt 25. oktober 2018 via mobile enheter

Vi fikk en god formiddagslunsj her, rask og hyggelig betjening. Vi spiste club sandwich alle tre, smakt godt, chipsen var sprø og fin. Prisklassen var helt ok.
Min venn spurte etter skummet melk, kelner sa ja. Han kom med melk men viste seg å være lett melk. Tok denne tilbake da min venninne ikke drikker dette.
En fin formiddagstund og mye å se på ut på torget utenfor.

Takk, Lisunn
Anmeldt 9. oktober 2018 via mobile enheter

Rimelig og skikkelig bra mat. Bra beliggenhet for Sentrum Scene og Rockefeller. Prøv burger'n, barbeque and bluecheese. Den er god

Takk, j0hnatleh
Anmeldt 12. august 2018 via mobile enheter

Var 6stk som bestille ulike retter, alle kom raskt og alle var fornøyd med maten.Anbefales å besøke.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, alfmagne
Anmeldt 16. juli 2018 via mobile enheter

Vært her mange ganger og flere grunner til det; sentralt, mange uteplasser, greie priser og meget god mat samt hyggelige servitører. Anbefaler både burgere og mexicansk mat.
Kommer alltid igjen!

Dato for besøk: juli 2018
Takk, asgeirs2014

Reisende som så på People's, så også på

Har du vært i People's? Del dine erfaringer!