“Koselig og rolig plass.”
Anmeldelse av People's

People's
Kjøkken: Meksikansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservater
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservater
Anmeldt 2. september 2019 via mobile enheter

Bruker å dra hit for å ta en pils. Koselig område, fint uteområde og hyggelig personalet. Spesielt koselig å sitte her på kvelden.

Dato for besøk: september 2019
Takk, hello_miss_lena

Anmeldt 7. august 2019

Satt oss ned her på en rusletur gjennom Oslos gater, og fikk servert en svært smakfull quesedilla av utrolig imøtekommende servitører. Kan varmt anbefales.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Thomassim87
Anmeldt 27. juni 2019 via mobile enheter

Eneste positive vi hadde her var at maten var god. Utenom det, dårlig opplevelse. Treg service, stressa ansatte, ingen oppfølging og må rekke opp hånda hver gang om du skal ha noe eller noe har blitt glemt...

Dato for besøk: juni 2019
Takk, 86jonasberg
Anmeldt 24. mai 2019 via mobile enheter

Det var e mindre hyggelig mat opplevelse. Maten var ikke god, og vi ble syke etter besøket her. Synds også servicen ikke var den beste. Her er det mye som ikke fungerte.

Dato for besøk: mai 2019
Takk, Guccilpa
Anmeldt 18. mars 2019 via mobile enheter

God mat og store porsjoner, veldig hyggelig personale. Godt utvalg i øl, dog ikke corona. Fint sted å svinge innom for en øl eller litt mat. Liker stedet.

Dato for besøk: mars 2019
Takk, Marixx190479

Reisende som så på People's, så også på

Har du vært i People's? Del dine erfaringer!