“Rask og god mat 😊”

Kjøkken: Meksikansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Hyggelig servitør og fikk maten raskt på bordet. Chevresalat, club sandwich og kyllingnachos smakte utrolig godt

1  Takk, magnusbrandsoy

Anmeldt 23. juni 2020

Da vi satt oss ned ventet vi i 10 minutter uten at noen servitører kom, og de gikk flere ganger rett forbi bordet vårt. Til slutt slutt gikk vi til baren for å spørre om vi kunne bestille noe, og først da kom de bort med menyer.

Generelt var de to servitørene som betjente oss ekstremt overlegne og frekke. Vi fikk først feil bestilling, og fikk da kjeft for at det måtte være vi som hadde sagt feil. Etter å ha himlet med øynene 3-4 ganger fikk vi omsider det vi hadde bestilt.

Det vi fikk var godt, men gjorde dessverre ikke opp for den elendige servicen.

Jeg jobber selv som servitør, og hvis jeg hadde oppført meg på samme måten der jeg jobber hadde jeg nok fått sparken. Jeg har ikke opplevd frekkere servitører en dette før. Kommer definitivt aldri tilbake hit!

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, TravelOslo23
Anmeldt 7. juni 2020 via mobile enheter

God mat for en billig penge. Vegetarburgeren kan anbefales! Fint sted for både lunsj og middag og hyggelige ansatte :)

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, 715selinaa
Anmeldt 22. februar 2020

Ekstremt krass, avvisende og frekk personale! Kommer aldri hit igjen! Har jobbet med kundeservice i 20 år og aldri opplevd lignende!

Dato for besøk: februar 2020
1  Takk, AneSane
Anmeldt 10. desember 2019 via mobile enheter

Vi skulle hit å spise etter en konsert rett i nærheten. Da vi kom til døra spratt det en vakt opp å sa vi ikke kom inn.. hmm ..det var jo folk der, er dere stengt sa vi. Nei vi fikk beskjed om at vi var synlig beruset, vi hadde drukket to øl hver på konserten i løpet av ca 3-4 timer forklarte vi. Men vi måtte pent gå, dette var svært provoserende. Har spist her flere ganger da det egentlig er god mat, men blir ikke noe neste gang etter en slik vurdering av oss som gjester dårlig vurderingsevne !!

Dato for besøk: desember 2019
1  Takk, Lisunn

Reisende som så på People's, så også på

Har du vært i People's? Del dine erfaringer!