“No service”

Kjøkken: Meksikansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 14. august 2021

Bestilte drink. Venta 45 min . Bestilte øl. Venta 30 min. Ingen øl. Frekk bartender når ein tok de opp.

Takk, 642sunnival

Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Hyggelig servitør og fikk maten raskt på bordet. Chevresalat, club sandwich og kyllingnachos smakte utrolig godt

1  Takk, magnusbrandsoy
Anmeldt 23. juni 2020

Da vi satt oss ned ventet vi i 10 minutter uten at noen servitører kom, og de gikk flere ganger rett forbi bordet vårt. Til slutt slutt gikk vi til baren for å spørre om vi kunne bestille noe, og først da kom de bort med menyer.

Generelt var de to servitørene som betjente oss ekstremt overlegne og frekke. Vi fikk først feil bestilling, og fikk da kjeft for at det måtte være vi som hadde sagt feil. Etter å ha himlet med øynene 3-4 ganger fikk vi omsider det vi hadde bestilt.

Det vi fikk var godt, men gjorde dessverre ikke opp for den elendige servicen.

Jeg jobber selv som servitør, og hvis jeg hadde oppført meg på samme måten der jeg jobber hadde jeg nok fått sparken. Jeg har ikke opplevd frekkere servitører en dette før. Kommer definitivt aldri tilbake hit!

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, TravelOslo23
Anmeldt 7. juni 2020 via mobile enheter

God mat for en billig penge. Vegetarburgeren kan anbefales! Fint sted for både lunsj og middag og hyggelige ansatte :)

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, 715selinaa
Anmeldt 22. februar 2020

Ekstremt krass, avvisende og frekk personale! Kommer aldri hit igjen! Har jobbet med kundeservice i 20 år og aldri opplevd lignende!

Dato for besøk: februar 2020
1  Takk, AneSane

Reisende som så på People's, så også på

Har du vært i People's? Del dine erfaringer!