“Hyggelig pub og spiseri, god lunch ”

Amundsen Bryggeri & Spiseri
Kjøkken: Norsk, Bryggeripub
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Frokost, Lunsj, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 23. november 2018 via mobile enheter

Spiste kremet fiskegryte med røkt torsk. God og varm, masse smak, fi t krydret, egentlig en nytelse, eneste minus er at var det var litt for salt. Men røkt torsk er jo ofte saltet godt. Masse godt øl her. Imøtekommende og serviceinnstilt personale.

Takk, 136stigh
HeleneSvensen, Leder  på Amundsen Bryggeri & Spiseri, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. november 2018

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, 136stigh !!

Anmeldt 20. november 2018

Stort lokale, med stort potensiale. Stort utvalg på drikke, men vi ble skuffet over maten. Skal du servere reker/skalldyr . skagensalat - kan du ikke på dette nivået bruke vassne ferdigrensede reker.

Takk, vsvidar

Takk for tilbakemeldingen, vsvidar!

Anmeldt 16. november 2018 via mobile enheter

Gjester fra Lofoten spurte hvor lutefisken kom fra og fikk til svar at den var fra havet. Helt uhørt å svare slik om denne kulinariske rett. Kom tilbake å sa den var fra Lofot. Tross alt et greit svar men hvor i Lofoten ??? Fikk heller ikke mer bacon når vi spurte etter mer.... og fisken full av ben
Eneste positive var at vi fikk være inne selv om en av gjestene var under 20

Takk, Lill-Iren R

Hei Lill-Iren!
Jeg håper du tar imot vår unnskyldning; dette er ingen måte noen av våre servitører skal svare på spørsmål om våre råvarer!
Din tilbakemelding vil bli videresendt til restaurantsjefen.

Anmeldt 30. oktober 2018 via mobile enheter

Når man jobber i servicebransjen handler det om å ta vare på de riktig gjestene til riktig tidspunkt, Relevans, menneskekjennskap, raushet og et smil gjør forskjellen på en opplevelse på en pub. Dessverre viste kveldens verter at det ikke alltid er raushet som er en styrke her.
Lykke til videre.

1  Takk, 861kristianr
HeleneSvensen, Leder  på Amundsen Bryggeri & Spiseri, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. november 2018

Hei Kristian
Veldig leit å lese at du ikke hadde en fin opplevelse hos oss. Vi setter stor pris på om du kan kontakte oss direkte for en redegjørelse av hva som har skjedd - send gjerne en e-post til driftsjef@amundsenspiseri.no.

Team Amundsen

Anmeldt 22. oktober 2018 via mobile enheter

Til å være en brun pub vil jeg si at maten er godt over snittet og servicen var utmerket. Vi var her på en søndag så det var ikke fult men det regner jeg med at også reflekteres i bemanningen. Øl utvalget var utmerket og gode anbefalinger. Kan sterkt anbefales i sentrum av Oslo

Takk, Stian H

Tusen takk for fin omtale, Sholmvik!
Velkommen tilbake på en hverdag også :)

Team Amundsen

Reisende som så på Amundsen Bryggeri & Spiseri, så også på

Har du vært i Amundsen Bryggeri & Spiseri? Del dine erfaringer!