“Enkelt og greit, verdt et besøk”

Amundsen Bryggeri & Spiseri
Kjøkken: Norsk, Bryggeripub
Middagsalternativer: Middag, Lunsj, Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 3. februar 2019 via mobile enheter

Vi var innom her for å ta noen øl. Ble henvist til høye stoler og litt trangt om plassen. Mye folk og grei stemning. Bestilte bord etterhvert for en enkel lunch. Spiste Amund burger eller noe i den duren. Ingen høydare da jeg har fått langt bedre burgere mange andre steder, men ok som en enkel lunch. Ganske rask servering og hyggelig betjening. Midt på treet prismessig. Helt greit å stikke innom for enkel lunch og noe å drikke.

Dato for besøk: februar 2019
Takk, knvat
HeleneSvensen, Leder  på Amundsen Bryggeri & Spiseri, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. februar 2019

Tusen takk for tilbakemeldingen, Knvat!

Team Amundsen

Anmeldt 15. januar 2019 via mobile enheter

Effektiv og hyggelig betjening, en uhøytidelig og varm stemning. God mat! Entrecôte var perfekt stekt! Gode priser! Anbefales

Dato for besøk: januar 2019
1  Takk, TheaKBye
HeleneSvensen, Leder  på Amundsen Bryggeri & Spiseri, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. januar 2019

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, TeaKBye!

Anmeldt 23. november 2018 via mobile enheter

Spiste kremet fiskegryte med røkt torsk. God og varm, masse smak, fi t krydret, egentlig en nytelse, eneste minus er at var det var litt for salt. Men røkt torsk er jo ofte saltet godt. Masse godt øl her. Imøtekommende og serviceinnstilt personale.

Takk, 136stigh
HeleneSvensen, Leder  på Amundsen Bryggeri & Spiseri, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. november 2018

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, 136stigh !!

Anmeldt 20. november 2018

Stort lokale, med stort potensiale. Stort utvalg på drikke, men vi ble skuffet over maten. Skal du servere reker/skalldyr . skagensalat - kan du ikke på dette nivået bruke vassne ferdigrensede reker.

Takk, vsvidar

Takk for tilbakemeldingen, vsvidar!

Anmeldt 16. november 2018 via mobile enheter

Gjester fra Lofoten spurte hvor lutefisken kom fra og fikk til svar at den var fra havet. Helt uhørt å svare slik om denne kulinariske rett. Kom tilbake å sa den var fra Lofot. Tross alt et greit svar men hvor i Lofoten ??? Fikk heller ikke mer bacon når vi spurte etter mer.... og fisken full av ben
Eneste positive var at vi fikk være inne selv om en av gjestene var under 20

Takk, Lill-Iren R

Hei Lill-Iren!
Jeg håper du tar imot vår unnskyldning; dette er ingen måte noen av våre servitører skal svare på spørsmål om våre råvarer!
Din tilbakemelding vil bli videresendt til restaurantsjefen.

Reisende som så på Amundsen Bryggeri & Spiseri, så også på

Har du vært i Amundsen Bryggeri & Spiseri? Del dine erfaringer!