TripAdvisor
Publiser
Innboks
Søk
Anmeldt 7. mai 2019 via mobile enheter

Var i bryllup og bodde her. Helt OK, men måtte betale for sengetøy og håndklær. Liten joker-butikk vegg i vegg som er åpen 365 dager. Nært buss og trikk. Stille og rolig på kveld/natt.
Alt i alt veldig greit

Dato for oppholdet: mai 2019
1  Takk, Øyvind M
Anmeldt 13. februar 2019

Forferdelig, internett var det nesten ikke, måtte ned i resepsjonen hele tiden og klage, fikk bare det fikser vi. Hadde så dårlig nett at det ikke gikk ann og åpne en eneste side på nettet. Møkkete, upersonlig, dårlig vasking, og får en fengsels følelse av hele stedet.

Dato for oppholdet: februar 2019
  • Reisetype: Reiste alene
Takk, Passenger777614
Anmeldt 20. desember 2018 via mobile enheter

Vi booket en natt på dette stedet. Det ble noen misforståelser vedrørende booking. Å vi fikk 2 rom i stedet for 1 rom.

Selv om dette var feil. Så var det helt umulig å gjøre om dette. 2 rom måtte betales.

Rommene var usedvanlig dårlige. Å alt ekstra måtte leies. Sengene var dårlige og det var ingen stor opplevelse i det hele og det store.

Dagen etter forsøkte vi å finne rom på annet hotell i byen. Men alt var fult. Slik at vi måtte booke en natt til her.

Vi greide da dessverre å forsove oss til utsjekking kl.11.00 Så kl.11.20 står vaskehjelp inne på rommet til oss å skjeller oss ut mens vi ligger i sengen.

Etter en stund går hun. Å vi begynner å kle på oss for å sjekke ut. På den tiden kommer også resepsjonist til rommet. Vi forsøker å forklare at vi har forsovet oss å at vi er på tur ut.

Men den negative nedlatende holdningen var helt utrolig.

Når vi leverer nøkkelkort får vi klar beskjed om at vi er uønsket på stedet. Ingen fare. Vi kommer aldring tilbake til denne plassen.

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, Harald_Gra
Anmeldt 10. juni 2018

Bestilte et familierom.
Fikk et rom i 2. etasje beliggende ved inngang til apartmenten og en Joker butikk, utrolig mye støy derfra ved leggetid.
Ellers var det gode senger å sove i, stort og rent bad.
Ekstra for sengetøy og hånduker.
Ikke frokost.

Romtips: Rom mot inngang apartment og Joker butikk mye støy. Hadde rom 204.
Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, BjR1956
Anmeldt 31. mai 2018 via mobile enheter

Extremely rude cleaning personnel. Asked a question in the lobby, and the lady was very inpolite.
Også ekstremt skitne møbler i lobbyen. Kunne ha trengt en oppussing...
Alle bordene i lobbyen var også tilgriset. Lite innbyende hotell.

Dato for oppholdet: mai 2018
1  Takk, ronandersen