“God lokal øl i en institusjon på Grunerløkka”
Anmeldelse av Grünerløkka Brygghus

Grünerløkka Brygghus
Middagsalternativer: Sent på kvelden
Beskrivelse: Gastropub med et stort utvalg øl fra alle verdenshjørner. Brygghuset har 14 øltyper på fat som strekker seg fra de engelske klassikerne til mer utradisjonelle norske og utenlandsk mikrobrygg. I tillegg tilbys 70-100 ulike typer flaskeøl. Til ølet serveres tradisjonell engelsk pubmat og rustikk europeisk husmannskost. Mat og drikke må bestilles i baren. Kjøkkenet har kortere åpningstider enn baren. Grunerløkka Brygghus tilbyr også ølkurs og bryggekurs.
Anmeldt 3. november 2018 via mobile enheter

En av institusjonene på Løkka. God øl i et lokale som lever opp til navnet. Holder koken år etter år.

Takk, Oivind_oivind

Anmeldt 29. september 2018 via mobile enheter

Dagens plan va o gjøre Oslo så bokade bord på brygghuset. Helt nytt sted før oss men tror nog det blev litt av en favoritt. Gott utvalg av øl o e man usikker på vad som e vad finnes hyggelig o kunnig personal till hjelp. Maten va riktigt god o kom raskt. Blev både løkringer, kyllingvinger o hjemmelaga pølse . Kan varmt rekomendere dette sted . Men ska man spise kan reservere bord va lurt då det ikke e kjempestort .

Takk, 79mattiasf
Anmeldt 7. april 2018 via mobile enheter

Veldig god burger og rask service til greie priser. Kunnskap de har om øl og utvalget er det som gjør den store forskjellen fra andre steder.

Dato for besøk: april 2018
Takk, 86jonasberg
Anmeldt 14. februar 2018 via mobile enheter

Koselig sted for skikkelig godt øl. Har masse godt øl på tapp. Her finner du ett av Oslos beste mikrobryggeri.

Dato for besøk: februar 2018
2  Takk, 546olekristianm
Anmeldt 10. februar 2018 via mobile enheter

spurte først om det var løk og agurk på burgeren. han visste ikke det. så sa jeg om det er det så iike ta det med. etter 20 min får vi løk og agurk og den tørreste burgeren vi begge har smakt ivårt liv. styr unna drittsted

Dato for besøk: februar 2018
Takk, them748

Reisende som så på Grünerløkka Brygghus, så også på

Har du vært i Grünerløkka Brygghus? Del dine erfaringer!