“Hyggelig bakgårdsrestaurant.”

Vurdert som nr. 12 av 67 Smått og godt i Oslo
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 28. juni 2020

Hyggelig sted i et lite smug eller bakgård i Grensen like ovenfor Domkirken. Intimt og hyggelig i spesielle omgivelser. Verdt et besøk og passer for en drink.

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, fredrikunnar2018

Anmeldt 19. januar 2020 via mobile enheter

Trekk for trangt, litt bråk, og små-uhøflig dame bak skranken. Når jeg sier takk, sier du værsågod. Sier jeg værsågod, sier du takk. Litt slik.. Du kommer langt med høflighetsfraser og et smil:) Ellers koselig, og fin uteplass

Dato for besøk: januar 2020
1  Takk, sivmee
Anmeldt 11. desember 2018 via mobile enheter

Veldig koselig interiør og skikkelig koselig bakgård/uteservering. Personalet bak disken i 2. etasje er hyggelige og serviceminded. Dessverre må man kjempe mot følelsen av ha lyst til å snu før trappen opp dit, for man må ofte passere innehaveren selv og hun virker virker skikkelig muggen. Det blir til at man skynder seg forbi med følelsen av å være like velkommen som en fremmed inntrenger i stua. Uff!

Takk, Liv J K
Anmeldt 21. november 2018 via mobile enheter

Veldig kult lokale, og uteservering med fin atmosfære. Spiller vanligvis behagelig bakgrunnsjazz. De siste gangene jeg har vært der har det dessverre vært mer slitsom musikk og /eller så høy musikk at vi har rømt etter kort tid.

1  Takk, CristineM169
Anmeldt 21. august 2018

For folk mellom 30-60, hyggelig og avslappet sted, imøtekommende person i musikkbaren i første etasje.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Anne Grete R

Reisende som så på Bare Jazz, så også på

Har du vært i Bare Jazz? Del dine erfaringer!