“Hyggelig lunsj i bakgården”
Anmeldelse av Bare Jazz

Bare Jazz
Vurdert som nr. 12 av 66 Smått og godt i Oslo
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 31. august 2020

Hyggelig atmosfære i bakgården. Hyggelig betjening. Helt grei mat. Og musikken sto i stil med stedets navn. Når en går ut for å få en liten matbit sammen med gode venner forventer man at styrken på musikken tillater en samtale. Dessverre var musikken i høyeste laget slik at samtalen måtte vente til vi kom ut på gata.

Dato for besøk: august 2020
2  Takk, Matglad

Anmeldt 8. juli 2020

Godt med et vannhull i et område med bare klær og 7/11 dessuten er jazzutvalget best i Norden. Anbefales alltid for de som vil hygge seg.

1  Takk, Serendra
Anmeldt 28. juni 2020

Hyggelig sted i et lite smug eller bakgård i Grensen like ovenfor Domkirken. Intimt og hyggelig i spesielle omgivelser. Verdt et besøk og passer for en drink.

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, fredrikunnar2018
Anmeldt 19. januar 2020 via mobile enheter

Trekk for trangt, litt bråk, og små-uhøflig dame bak skranken. Når jeg sier takk, sier du værsågod. Sier jeg værsågod, sier du takk. Litt slik.. Du kommer langt med høflighetsfraser og et smil:) Ellers koselig, og fin uteplass

Dato for besøk: januar 2020
1  Takk, sivmee
Anmeldt 11. desember 2018 via mobile enheter

Veldig koselig interiør og skikkelig koselig bakgård/uteservering. Personalet bak disken i 2. etasje er hyggelige og serviceminded. Dessverre må man kjempe mot følelsen av ha lyst til å snu før trappen opp dit, for man må ofte passere innehaveren selv og hun virker virker skikkelig muggen. Det blir til at man skynder seg forbi med følelsen av å være like velkommen som en fremmed inntrenger i stua. Uff!

Takk, Liv J K

Reisende som så på Bare Jazz, så også på

Har du vært i Bare Jazz? Del dine erfaringer!