TripAdvisor

Beer Palace
God for: Barscene
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Uteservering
Anmeldt 31. mai 2015

Dette er et av de beste barene i Oslo hvis du liker øl og skikkelig barstemning og interiør. Lite mat her, du kan få burger levert fra naborestauranten.

Dato for besøk: mai 2015
Takk, I-Trones
Hanne B, Public Relations Manager på Beer Palace, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. oktober 2015

Hei!

Tusen hjertelig takk, dette gjør oss så glad! Burger fra Burger Joint i underetasjen anbefales, ja. Sees igjen :)

Anmeldt 4. desember 2014

Det er stinn brakk på Beer Palace på en fredagskveld, men vi fant oss allikevel et koselig hjørne. Hyggelige lokaler som det er lett å trives i. Lydnivået er greit og det går an å prate. Øl og vin serveres med riktig temperatur og betjeningen følger opp og rydder bort glass og flasker. Et bra sted!

Dato for besøk: november 2014
Takk, perarnes2013

Hei Per-Arne! Tusen takk! Håper å se deg her igjen!

Anmeldt 6. juni 2014

Stort utvalg av øl, med hyggelige og kunnskapsrike ansatte.
Fin uteservering.
Dessverre har de ikke matservering, men kan bestille pizza fra naboen Peppes som leverer ved bordet.

Dato for besøk: juni 2014
    • Atmosfære
Takk, Onkel_Daffi

Hei! Takk for hyggelig omtale. Nå er det mulig å bestille burger fra Burger Joint i underetasjen. Velkommen tilbake :)

Anmeldt 26. februar 2014

flott plass med et kjempe utvalg av øl fra alle de fleste store og de små mikrobryggeriene-
ikke kom for sent da kan det være fullt.

Takk, VidarJ743

Hei Vidar!

Litt sen takk for god omtale. Håper vi sees igjen!

Anmeldt 24. oktober 2013

En tidlig fredag ettermiddag traff vi en ølfestival på Beer Palace. Fin stemning og god service, kunnskapsrik betjening og godt øl.

Dato for besøk: oktober 2013
Takk, matrosen2013

Hei! Her kommer en lovlig sen takk for god omtale. Håper å se deg igjen her!

Reisende som så på Beer Palace, så også på

Har du vært i Beer Palace? Del dine erfaringer!