“Stivnet gulost ”
Anmeldelse av Ullevalseter

Ullevalseter
Anmeldt 10. desember 2018 via mobile enheter

Jeg spurte om rundstykke var nysmurt, noe det iflg vedkommende bak disken bekreftet. Da jeg så nærmere på det var osten inntørket og hard. Sa i fra om dette og fikk et nysmurt rundstykke. Det gamle ble lagt tilbake i disken. Vann måtte jeg hente i springen i gangen.

Takk, KristinB850

Anmeldt 13. mars 2018 via mobile enheter

Nei det mangler noe når jeg ikke stopper på Ullevålseter når jeg er ute på skitur. En varm kopp sjokolade og et halvt rundstykke, en vaffel eller kanelbolle gir krefter og lyst til å gå videre. Takk for at dere finnes!

Dato for besøk: mars 2018
Takk, Ingar N
Anmeldt 24. februar 2018 via mobile enheter

Dette stedet er som balsam for sjelen, det være seg om det er sommer eller vinter.
Har du ikke vært her tidligere så burde du absolutt legge turen innom.

Takk, dagfr0der
Anmeldt 24. februar 2018

40 år siden sist, men lite har endret seg på Ullevålseter. Kanskje er det heller ikke nødvendig: Veldig koslig etter en skitur fra Sognsvann eller Frognerseteren å sette seg i det brune interiøret. Gjerne foran peisen med en god solbærtoddy, vaffel eller gulrotkake. Skolebrødet var deilig klissete, kanskje i overkant deigete. Prisnivået er kanskje litt høyt.

Takk, Skippers1
Anmeldt 11. februar 2018 via mobile enheter

Superhyggelig sted med fin turløype både sommer som vinter. Beste som er er tidlig tur opp å spise frokost der når de åpner i helgene. Deilig rundstykker kanelboller vafler og suppe. Veldig hyggelig og fin tradisjonsrik atmosfære. Skikkelig sportsstue

Takk, 580karib

Reisende som så på Ullevalseter, så også på

Har du vært i Ullevalseter? Del dine erfaringer!