“Dårlige vafler”
Anmeldelse av Ullevalseter

Ullevalseter
Anmeldt 4. september 2021 via mobile enheter

Fin plass, men vaflene er tørre og smakløse. Har gitt beskjed mange ganger om dette. Stedet ligge jo nydelig til og har veldig mange besøkende :(

Dato for besøk: september 2021
Takk, torgeir563

Anmeldt 4. januar 2021 via mobile enheter

Ettermiddagstur med venner i desember. Så frem til en god middag på Ullevålseter. Skuff , suppen som var Thaisuppe smakte utvannet tomatsuppe. Har vært her mange ganger før uten å spise middag. Holder meg til bollene deres om de fremdeles er av de beste. Er sikker på mange ville lagt «middagsturen» her om maten var av god kvalitet . Ellers koselig julepyntet og få folk.

Dato for besøk: desember 2020
1  Takk, H2O40
Anmeldt 25. august 2019 via mobile enheter

Helgetur fra Sognsvann til Ullevålseter. Mye folk, lang kø for å kjøpe mat og drikke, lite utvalg i mat, tomt for toalettpapir på toalettene, hyggelig atmosfære på gårdsplassen utenfor.

Dato for besøk: august 2019
Takk, VacationOslo
Anmeldt 14. april 2019 via mobile enheter

Tok turen opp til Ullevållseter på fredag. Da vi kom opp var det ordentlige skottene toaøetter uten papir. Inne i cafeen var det tre tørre vaffler som lå der. Personalet satt og skravlet så vi måtte rope etter hjelp. Fikk oss to gode kopp kaffe. Veldig synd at det var sånn.

Dato for besøk: april 2019
Takk, Fie R
Anmeldt 10. desember 2018 via mobile enheter

Jeg spurte om rundstykke var nysmurt, noe det iflg vedkommende bak disken bekreftet. Da jeg så nærmere på det var osten inntørket og hard. Sa i fra om dette og fikk et nysmurt rundstykke. Det gamle ble lagt tilbake i disken. Vann måtte jeg hente i springen i gangen.

Takk, KristinB850

Reisende som så på Ullevalseter, så også på

Har du vært i Ullevalseter? Del dine erfaringer!