“Selektive, ufine”
Anmeldelse av Stratos - STENGT

Stratos
Anmeldt 12. august 2021

Verste stedet jeg noen sinne har vært, ufine folk som jobber der. Hadde booket bord hvor vi skrev navnet vårt sammen med adresse 3 uker før arrangementet, fikk svar samme dag som eventet etter gjentatte forsøk på å få svar fra dem. Personal var ufine på mail. Da vi ankom lokalet fikk vi plass ute, det regnet og det var kaldt. Av nysgjerrighet spurte vi folk når de booket bord, de svarte med at de booket siste liten(samme dag). Fette ødela hele opplevelsen, vi booker bord lenge før for å få gode plasser men så blir vi plassert på den verste plassen sammen med folk som booket samme dag som arrangementet. Da vi spurte personal fikk vi «ja sånn er det bare» som svar og et stygt blikk. Født og oppvokst i Norge og dette var første gang i mitt hele liv jeg hadde følt meg diskriminert og sett ned på. Vet ikke om det var på grunn av vår hudfarge eller om de tenker at mørkhudet folk har dårlig råd og det er bad for business. Har hørt dette fra flere andre tidligere men nektet å tro at folk oppførte seg slik i 2021. Kommer aldri til å dra på det stedet, og hvis du/dere skal dit og ikke har et etnisk norsk navn, anbefaler å skrive et falsk navn så dere ikke blir plassert på verste plassen.

Takk, 214sia

Anmeldt 1. januar 2020 via mobile enheter

Betalte 500 kr pr pers inngang for å stå 1,5t i kø. Elendig køhåndtering og organisering.
Garderoben var full selv om alle hadde forhåndsbestilt billett.

Dato for besøk: januar 2020
1  Takk, travelur2020
Anmeldt 24. august 2019

Ikke så spesielt eller bra som forventet, men med musikk fra 90 tallet var det helt ok. De skal ha for utsikten og den sentrale beliggenheten, men utenom det finnes det andre steder som er mer verdt tiden / pengene.

Dato for besøk: juni 2019
Takk, travelcathey
Anmeldt 29. juni 2018 via mobile enheter

Fin utsikt og sentralt på Youngstorget. Her var det avslappet stemning, men litt komplisert å få bestilt drinker. Flere barer utendørs men ingen hadde drinker.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, VacationOslo
Anmeldt 17. november 2017

Utrolig bra service, hyggelig personal som tar ansvar og viser at de er tilgjengelig, god mat, unik beliggenhet og utrolig fin takutsikt. Et perfekt sted å holde konferanse eller kundeevent på. Anbefales! 10/10.

Dato for besøk: november 2017
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med denne restauranten
Takk, ramneet2017
Sebastian S, Manager på Stratos, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. november 2017

Dear ramneet2017,

We are delighted to hear that you had a good experience with Stratos Kultur & Event.
Our venue it is a top destination for private parties, wedding, conference, product launch within Oslo City centre.
Thank you for your feedback and we are looking forward to welcome you again.

Best regards,
Stratos team

Reisende som så på Stratos, så også på